>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

19.04.2018

Аналіз проекту закону

Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

Вносяться зміни в граничні суми

на придбання окремих товарів державними органами/установами/організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

Столиця у лідерах по провадженню ЕСКО-проектів у бюджетній сфері

На сесії Київської міської ради затверджено істотні умови для рекордної кількості ЕСКО-договорів – 49 контрактів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

18.04.2018

#Поради_від_Радника

 Чи є порушенням складання та оприлюднення тендерної документації одним файлом?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.04.2018
Читати всю статтю ...
10.01.2018 12:27   Надія
28.12.2017 року тендерним комітетом КЗ було оголошено 6-ти лотову переговорну процедуру закупівлі електричної енергії. Роздрукувавши з сайту «Прозорро» протокол про намір укласти договір по лоту № 3 закупівлі Замовником було виявлено технічну помилку у сумі пропозиції по лоту №3. Сума пропозиції по лоту № 3 виявилась чомусь такою, як у лоті № 2 - 39 524,16 грн з ПДВ , а повинна становити по лоту № 3- 33 593,56 грн з ПДВ, хоча при подачі оголошення та введенні суми пропозиції система не приймала оголошення доки не буде приведена у відповідність сума пропозиції до суми оголошення. Оскільки процедура не закрита та у зв’язку з виявленням суттєвої технічної помилки по лоту №3 по закупівлі, тендерний комітет КЗ звернувся до майданчика ТОВ "ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА" з проханням надати можливість виправити або майданчиком самостійно виправити технічну помилку по сумі пропозиції по лоту №3 по закупівлі, а саме суму 39524,16 грн. замінити на вірну суму 33 593,56 грн з ПДВ. На звернення отримав відписку, що виправлення неможливі. Як правильно вчинити наразі замовнику з цим лотом?
Ответ: Доброго дня! З Вашого питання не зрозуміло хто допустив помилку. У разі якщо це помилка технічного характеру саме майданчика рекомендуємо Вам звернутися з письмовим запитом Ппо цій проблемі безпосередньо до майданчика а також до ДП «Прозорро» офіційно. В запиті обов’язково зазначити про виправлення помилки. Також якщо часу не має чекати, в частині 1 статті 31 Закону передбачено випадки коли, замовник відміняє закупівлю. У Вашому випадку можна використати такі підстави: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом. Також звертаємо увагу, що торги можуть відмінено частково (за лотом). Детальніше статтю про таку відміну Ви може прочитати в Журналі № 8 (71) за серпень 2017 стор. 24 -27. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro, які редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує в січні-лютому 2018 року в Києві, Львові (26.01.2018) та Одесі (09.02.2018). З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.