>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

19.04.2018

Аналіз проекту закону

Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

Вносяться зміни в граничні суми

на придбання окремих товарів державними органами/установами/організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

Столиця у лідерах по провадженню ЕСКО-проектів у бюджетній сфері

На сесії Київської міської ради затверджено істотні умови для рекордної кількості ЕСКО-договорів – 49 контрактів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

18.04.2018

#Поради_від_Радника

 Чи є порушенням складання та оприлюднення тендерної документації одним файлом?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.04.2018
Читати всю статтю ...
05.01.2018 15:55   Наталья Петрівна
Нами як Замовником, на підставі різних рішень міської ради затверджено додаток до річного плану закупівель на рік, відповідно до якого було заплановано здійснення закупівель робіт без проведення процедур закупівель по об’єктах, які фактично знаходилися за однією адресою, при цьому вартість кожного об’єкту не перевищувала 1500,0 тис. грн, зокрема: «Реконструкція чаші та системи водопостачання фонтану на бульварі «А»; «Реконструкція технічного приміщення розташованого на бульварі «А»; «Встановлення світломузичної системи фонтану на бульварі «А»; «Реконструкцію бульвару «А» (влаштування території біля фонтану). При цьому, по кожній закупівлі (кожному об’єкту) були затверджені окремі експертні звіти щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, окремі проектно-кошторисні документації. Враховуючи, що вартість кожного об’єкту будівництва не перевищувала вартісні межі встановлені абз. 2 ч. 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, по кожному об’єкту укладались договори та оприлюднювались звіти про укладені договори. Крім того, на підставі рішень Виконавчого комітету міської ради всі зазначені об’єкти було передано у господарське відання різним комунальним підприємствам міста. Чи правомірно нами укладались договори без застосування процедур закупівель, чи необхідно було здійснити закупівлю за зазначеними об’єктами будівництва, як за одним об’єктом будівництва (з урахуванням того, що вони знаходилися за однією адресою) шляхом застосування процедури закупівлі визначеної ч.1 ст.12 Закону № 922, а саме: відкриті торги?
Ответ: Згідно розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником за об'єктами будівництва з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої-п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. З цього випливає, що у випадку закупівлі робіт, з метою визначення необхідності проведення процедур закупівлі, передбачених ч.1 ст. 12 Закону України “Про публічні закупівлі”, встановлення факту перевищення вартісних меж встановлених ч.1 ст.2 Закону здійснюється за кожним окремим об'єктом. Про це, зокрема йде мова у листі МЕРТУ вих. № 3302-01/38216-06 від 25.11.2016. Так, Уповноважений орган зазначив, що об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163. У свою чергу, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва. Ураховуючи викладене, якщо роботи проводяться по окремому об’єкту, на який складений окремий об’єктний кошторис (кошторисний розрахунок), їх закупівлю замовник здійснює, керуючись вартісними межами, встановленими частиною першою статті 2 Закону. У разі, якщо вартість робіт є нижчою меж, визначених в частині першій статті 2 Закону, закупівля таких робіт здійснюється без застосування процедур закупівлі, передбачених Законом. Ознайомитись з цим листом МЕРТУ та коментарями редакції можна в журналі № 1 (64) за січень 2017 стор. 35. З 2018 року редакція розпочинає акцію - «Зберіть усю колекцію елктронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.