>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

16.10.2018cal

16.10.2018

Підсумки семінару для замовників на тему:


 Купуємо електричну енергію по-новому: від переговорної процедури до відкритих торгів

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

10.10.2018

Лист МЕРТУ № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018


Щодо застосування нецінових критеріїв оцінки

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

Судова практика - закупівля за додатково виділені кошти


Справа про притягнення до адміністративної відповідальності

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

Завантажуємо та вивчаємо


Наказ № 196, порядкок застосування та самі ризик індекатори

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
04.01.2018 08:28   Євгенія
Просимо Вас надати відповідь, оскільки дане питання не врегульовано Законом України «Про публічні закупівлі», стосовно такої ситуації: ми, як замовник, одночасно будемо проводити дві процедури відкритих торгів на закупівлю природного газу з однаковою кількістю та очікуваною вартістю (різниця початку процедур буде приблизно 5-10 днів), та ці дві процедури будуть відмінені у зв’язку з п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Чи буде правомірним в такому випадку застосування переговорної процедури на закупівлю природного газу посилаючись на п.4 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Ответ: Добрий день! Згідно статті 35 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура застосовується замовником у випадках, передбачених ч.2 ст. 35 Закону, зокрема, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Хоча в Законі про це питання не врегульовано з нашого боку не рекомендуємо зловживати. А також рекомендуємо окремими рядками ввести такі дві процедури в річному плані та оголосити такі процедури урізні дні та поставити різні дні розкриття. Також звертаємо увагу, що в Журналі № 12 (51) на стор. 25 розміщено думку з цього приводу Уповноваженого органу, але звертаємо увагу, що ця думка стосувалася Закону України «Про здійснення державних закупівель», а саме МЕРТУ зазначило, що керуючись вимогами частини першої статті 4 Закону замовником застосовується переговорна процедура закупівлі, зокрема, якщо було двічі відмінено процедури закупівлі незалежно від їх послідовності, здійснені відповідно до річного плану закупівель, через відсутність достатньої кількості учасників. У будь-якому випадку вибір процедури закупівлі здійснює замовник та несе за це відповідальність. Детальніше з питанням проведення переговорної процедури на підставі п. 4 ч.2 ст. 35 Закону можна ознайомитись у журналі № 3 (66) за березень 2017 на стор. 18-22. З 2018 року редакція розпочинає акцію - «Зберіть усю колекцію елктронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.