>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

19.07.2018cal

19.07.2018

Пов’язані особи в публічних закупівлях: кого відхиляємо, а кого залишаємо?


Випадок 3. Учасники пов’язані між собою

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
18.07.2018cal

18.07.2018

Уряд вніс зміни до Порядку подання фінансової звітності.


Документ приведено у відповідність до Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
18.07.2018cal

#Поради_від_Радника


Чи можна тендерному комітетові засідати у вихідні дні (датувати протоколи вихідними)?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
17.07.2018cal

17.07.2018

Жертви змови на торгах: як поводитися?


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
16.07.2018cal

16.07.2018

Увага!


З 17 липня наберуть чинності зміни до Порядку нормативної оцінки земель населених пунктів

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
26.12.2017 12:35   Юлія
Добрий день! Підскажіть, якщо було оприлюднено звіт про укладений договір на 1,4 млн грн., так як це були роботи, виділили додаткові кошти ще на 500 тис.грн., як бути в цій ситуації заключати новий договір чи додаткову угоду? дякую.
Ответ: Добрий день! По-перше, звертаємо увагу на лист МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016, в якому зазначено, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі, зокрема: 2) виділення додаткових коштів; 6) інших подібних випадках, предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Якщо очікувана вартість предмета закупівлі є меншою ніж вартісні межі, встановлені ч.1 ст. 2 Закону замовник може провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель, або уклавши прямий договір. Детальніше з цим питанням можна ознайомитись у випуску журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42. По-друге, при закупівлі робіт очікувана вартість закупівлі визначається у відповідності до кошторисної частини затвердженого в установленому законодавством порядку проекту будівництва. Відповідно закупівля проводиться на всю проектну вартість будівництва. З Вашого питання випливає, що роботи здійснюються у рамках одного проекту, і проектна вартість будівництва перевишує вартісні пороги, визначені ст. 2 Закону. Відповідно Вам відразу було потрібно проводити відкриті торги, незважаючи на те, що термін виконання робіт перевищуватиме один рік. Так, відповідно до Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов’язань та проведення платежів, затверджених наказом Державної казначейської служби України від 29 квітня 2013 року № 68 (далі - Методичні рекомендації), якщо будівельні роботи будуть тривати на об'єкті більше року такий об'єкт вважатиметься перехідним. В договорі підряду зазначається, що розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах та за наявності відповідного бюджетного фінансування. До договору генпідряду обов'язково, у відповідному додатку до договору, додається календарний графік виконання будівельних робіт. Але проводячи закупівлю частинами на суми, що не перевищують вартістні пороги, визначені в ч.1 ст. 2 Закону, при перевірці може постати питання щодо навмисного поділу Вами предмета закупівлі з метою уникнення відкритих торгів. Нагадуємо, що відповідно до вимог ч.7 ст. 2 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Детальніше з питанням реєстрації договорів про закупівлю робіт можна ознайомитись у Журналі № 8 (71) за серпень 2017 року на стор. 28-30.