Відповідно до ч.2 ст. 35 Закону України “Про публічні закупівлі” Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання2 — Вопросы-ответы2 — Тетяна1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

22.01.2018

Лист МЕРТУ № 3304-06/1900-06 від 17.01.2018

Щодо учасників нерезидентів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.01.2018
Читати всю статтю ...

19.01.2018

Верховна Рада ухвалила Закон про приватизацію державного і комунальногомайна

Цей Закон, розроблений з урахуванням кращого міжнародного досвіду та норм англійського права

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.01.2018
Читати всю статтю ...

18.01.2018

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника»

Дискримінаційні вимоги тендерної документації - поради учасникам

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.01.2018
Читати всю статтю ...

МЕРТУ надало офіційні рекомендації для оформлення банківських гарантій

Як зазначають в Міністерстві, вимоги до оформлення гарантії є прозорими та доступними для всіх

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.01.2018
Читати всю статтю ...

17.01.2018

Встановлення вимоги стосовно наявності матеріально-технічної бази

Позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України  https://youtu.be/ZO_N0arSrTc

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.01.2018
Читати всю статтю ...
11.12.2017 10:03   Тетяна
Добрий день! Прошу Вашої допомоги в наступному питанні. Якщо тендер було двіччі відмінено через недостатню кількість учасників (менше двох) і відповідно до п.4 ч.2 ст.35 Закону ми хочемо проводити переговорну процедуру закупівлі, чи можемо ми збільшити при цьому очікувану вартість закупівлі шляхом внесення відповідних змін до Річного плану закупівель? Чи не буде це вважатися ухилянням від процедури відкритих торгів, якщо на тендер з меншою вартістю ніхто не прийшов, а ми збільшили очікувану вартість та запросили для участі у переговорах одного учасника?
Ответ: Добрий день! Відповідно до ч.2 ст. 35 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, зокрема, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Як бачимо, з наведеного вище, заборони щодо зміни очікуваної вартості закупівлі Закон не містить. В той же час, не рекомендуємо зловживати даною підставою. Детальнішу інформацію про судові справи по даному питанню Ви можете прочитати в Журналі № 11 (74) за липень 2017 стор. 42 -43. У разі якщо Ви зможете підтвердити, збільшення ринкової вартості предмета закупівлі (що підтверджується, наприклад, даними проведеного Вами моніторингу цін, або у інший спосіб на приклад довідка з Торгово промислової палати) тоді замовник на власний ризик може застосовувати п.4 ч. 2 ст. 35 Закону. Увага! Акція на 2018 рік (Плати за один отримуй два усього за 212 грн). Встигніть передплатити журнал до 31.12.2017 на весь 2018 рік та оплатити до 1 січня 2018 року і, Ви отримаєте друкований журнал та доступ до електронних версій з 2011 по 2018 рік включно.