Відповідно до розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання2 — Вопросы-ответы2 — Наталія1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

15.12.2017

Уряд спростив процедуру видачі спецдозволів на водокористування

За матеріалами прес-служби Міністерства екології та природних ресурсів України goo.gl/oVgwJr

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.12.2017
Читати всю статтю ...

Уряд спростив процедуру видачі спецдозволів на водокористування

За матеріалами прес-служби Міністерства екології та природних ресурсів України goo.gl/oVgwJr

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.12.2017
Читати всю статтю ...

14.12.2017

Уряд ухвалив рішення про розширення Національного переліку основних лікарських засобів

Наразі з текстом постанови можна ознайомитись на офіційному сайті Міністерства охорони здоров'я України за посиланням: goo.gl/aLbp5S

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
14.12.2017
Читати всю статтю ...

12.12.2017

Як оформити тендерне забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії.

 Oksana Solodchuk куратор напрямку з документарних операцій клієнтів UkrSibbank BNP Paribas Group

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
12.12.2017
Читати всю статтю ...
27.11.2017 09:17   Наталія
Добрий день. Допоможіть розібратись у наступних ситуаціях. Питання 1. Шляхом проведення допорогових закупівель закладом було укладено договорів на придбання лікарських засобів за кодом 33600000-6 («фармацевтична продукція») на загальну суму 30 тис.грн. Крім того, шляхом проведення допорогових закупівель було укладено договір (150 тис. грн.) на придбання товару, а саме деззасобів 4 найменувань, які відповідно до ДК-2015 віднесено за кодом 33630000-5. Чи буде вважатися порушенням при перевірці контролюючими органами, якщо ми закупимо за кодом 33600000-6 ще лікарські засоби на суму 94 тис грн. (дана сума утворилась в результаті відхилення всіх тендерних пропозицій по одному лоту після проведення відкритих торгів з поділом на лоти)? Питання 2. Якщо у нашому закладі, буде створений відділ по закупівлях у складі 3 осіб, чи буде необхідність у роботі тендерного комітету? Питання 3. Чи правомірно буде, якщо відділ з закупівель буде складатись з 1 спеціаліста з закупівель, 1 бухгалтера та 1 економіста? На нашу думку відділ з закупівель має складатись з фахівців по закупівлях. Дякуємо за допомогу.
Ответ: Добрий день! По першому питанню. Відповідно до розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 (зі змінами) під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначають за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі — МНН). Предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Таким чином, У Вашому випадку закупівля лікарських засобів за кодом 33600000-6 та товару за кодом 33630000-5 буде закупівлею різних предметів закупівлі, які між собою не підсумовуються. Відповідно, якщо брати наведену у Вашому запитанні інформацію про те, що разом з додатковою закупівлею лікарських засобів загальна сума закупівлі за кодом 33600000-6 дорівнюватиме 124 тис. грн (30+94), проведення допорогової закупівлі не буде порушенням, оскільки вартість предмета закупівлі не перевищує вартісні межі, встановлені в ч.1 ст. 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). Крім того, рекомендуємо в подібних випадках звертати увагу на лист МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016, в якому зазначено, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі, зокрема: 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону; 6) інших подібних випадках, предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Якщо очікувана вартість предмета закупівлі є меншою ніж вартісні межі, встановлені ч.1 ст. 2 Закону замовник може провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель, або уклавши прямий договір. А також на лист МЕРТУ від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 щодо здійснення закупівель за окремими частинами предметами закупівлі (лотами). Детальніше з цим питанням а також листами МЕРТУ можна ознайомитись у випуску журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42 та у випуску журналу № 9(72) за вересень 2017 року на стор. 43-45. По другому питанню. Відповідно до ст. 11 Закону для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет затверджуються рішенням замовника. До складу тендерного комітету входять не менше п’яти осіб. У разі якщо кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника є меншою, ніж п’ять осіб, до складу тендерного комітету мають входити всі службові (посадові) особи замовника. Таким чином, в Законі чітко визначено хто повинен займатись організацією та проведенням процедур закупівель. Крім того, відділ закупівлі у Вас складається з 3 осіб, а за Законом мінімальна кількість тендерного комітету становить не менше 5 осіб. Щодо складу персоналу, який буде входити до відділу з закупівель, положення про цей підрозділ, зміст посадових інструкцій працівників підрозділу, то це також визначає замовник із врахування законодавства про працю, це питання Законом не регулюється. Таким чином, якщо закупівлями у Вас займатиметься тендерний комітет, Ви можете включити до складу тендерного весь штат відділу з закупівель, а також інших посадових осіб замовника так щоб виконати вимоги Закону про чисельність тендерного комітету. В той же час, нагадуємо, що замість тендерного комітету для організації та проведення процедур закупівель замовник може визначити уповноважену особу (осіб). Відповідно до ст. 11 Закону уповноважена особа (особи) здійснює свою діяльність на підставі укладеного з замовником трудового договору (контракту) або розпорядчого рішення замовника. Уповноважена особа повинна мати вищу освіту. Тобто, уповноваженою особою може бути, наприклад, керівник/працівник відділу з закупівель. Детальніше з цим питання можна ознайомитись у випуску журналу № 4 (55) за квітенб 2016 року на стор. 30-33, у випуску журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 43-45 та у випуску журналу №11(74) за листопад 2017 року на стор. 8-15