>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

18.10.2018cal

18.10.2018

Верховна рада України сьогодні, 18 жовтня, у другому читанні прийняла Кодекс з процедур банкрутства. 


 Документ підтримали 237 народних депутатів.   

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
17.10.2018cal

17.10.2018

#Поради_від_Радника


Закупівля постачання та розподілу електричної енергії. Чи потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
16.10.2018cal

16.10.2018

Підсумки семінару для замовників на тему:


 Купуємо електричну енергію по-новому: від переговорної процедури до відкритих торгів

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
22.11.2017 19:48   Тетяна
Нами отримано листа від Держаудитслужби про те, що згідно ч.3 ст.12 Закону тендерна документація обов’язково повинна містити вимогу до учасників щодо подання тендерних пропозицій з накладанням електронного цифрового підпису. Чи правомірною є вимога щодо необхідності накладення на документи, надані у складі пропозиції, електронного цифрового підпису учасника і чи слід вважати порушенням те, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності накладення на документи, що надані у складі пропозиції, електронного цифрового підпису учасника.? Дякую
Ответ: Добрий день! Відповідно до ч.3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Проте згідно статті 6 Закону «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Як бачимо, в самому законі є протиріччя, з якого випливає, що автор електронного документа може, а не зобов’язаний підписувати його ЕЦП. Тому і в системі ПРОЗОРРО, з одного боку, для замовників встановлено вимогу при оприлюдненні інформації про публічні закупівлі обов’язково підписувати електронні документи (оголошення, звіти, річні плани) ЕЦП для ідентифікації конкретної особи, яка несе відповідальність за достовірність і повноту інформації, що оприлюднюється. З іншого боку, для учасників можуть розміщувати інформацію без накладення ЕЦП. Таким чином, замовник не зобов’язаний, а має право вимагати від учасника накладати ЕЦП на тендерну пропозицію, або документи, які подаються у складі тендерної пропозиції. Відповідно, на сьогоднішній день, склалась певна практика, яка знаходить своє відображення і у рішеннях АМКУ, які виносяться за результатами розгляду скарг, де фігурує ЕЦП. Вона полягає у наступному. Якщо в тендерній документації міститься вимога щодо накладення на тендерну пропозицію ЕЦП, учасник повинен накладати ЕЦП, в іншому випадку його тендерна пропозиція не відповідатиме умовам тендерної документації (див. рішення АМКУ № 199-р/пк-пз від 16.01.2017 за номером огол. № UA-2016-11-21-000777-a). Якщо тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності накладення на документи, надані у складі пропозиції, електронного цифрового підпису учасника та не містить вимоги, що документи тендерної пропозиції мають бути надані у вигляді електронних документів, учасник не зобов'язаний накладати ЕЦП (див. рішення АМКУ № 6396/пк-пз від 14.09.2017 за номером огол. № UA-2017-07-28-000262-а). Увага! Акція на 2018 рік (Плати за один отримуй два усього за 212 грн). Встигніть передплатити журнал до 31.12.2017 на весь 2018 рік та оплатити до 1 січня 2018 року і, Ви отримаєте друкований журнал та доступ до електронних версій з 2011 по 2018 рік включно.