>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

24.04.2018

Офіційне роз’яснення: Як і коли закуповувати ліки, що не увійшли до Нацпереліку

Докладно про нормативне регулювання раціонального планування бюджету медзакладу на ліки для пацієнтів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника

В який термін замовнику потрібно виконати рішення органу оскарження

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

23.04.2018

Роль ДП "Держзовнішінформ"

у публічних закупівлях

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.04.2018
Читати всю статтю ...

Втратив чинність порядок видачі паспорта у формі книжечки зразка 1994 року

Таким чином, як і раніше після досягнення 25- та 45-річного віку особа самостійно вирішуватиме, чи вклеїти фото до паспорта у формі книжечки, чи оформити ID-картку.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.04.2018
Читати всю статтю ...

19.04.2018

Аналіз проекту закону

Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...
20.11.2017 12:01   Евгеній
Доброго дня! Проханням надати роз’яснення, щодо: 1. При проведенні відкритих торгів з публікацією на англійській мові Замовникові необхідно бути впевненим в якості товару, який він має намір придбати. Чи можливо Замовнику, законним чином, на етапі прийому пропозицій або на етапі прекваліфікації вимагати зразки замовленого товару для перевірки якості у промислових умовах і у разі невідповідності, або неякісного товару, правомірно не допускати учасника до електронного аукціону, так як постачання неякісного товару може призвести до зупинки виробництва? 2. Яким чином Замовник може не допускати «недобросовісного» учасника до електронного аукціону, який за раніше укладеними договорами не виконував своїх зобов’язань, що призводило до нестабільної роботи підприємства?
Ответ: Добрий день! 1. Відповідно до ч.1. ст. 25 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Подача тендерної пропозиції в іншій формі ніж електронна, Законом не передбачена. Зразок товару не подається в електронній формі, а значить не може бути частиною тендерної пропозиції, тому у замовника не має законних півдстав вимагати від учасника надавати зразок товару. Якщо ж Ви включите таку вимогу до тендерної документації і зразок учасника не відповідатиме Вашим вимогам, то постане питання на якій підставі відхиляти тендерну пропозицію такого учасника. Виключний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника наведено у ч.1 ст. 30 Закону. Практика розгляду схожих ситуацій органом оскарження, коли замовник відхиляв тендерну пропозицію учасника, який, наприклад, не подав зразок товару, приймаючи таке рішення на підставі того що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, в цьому питанні однозначна. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді у строки визначенні замовником. Зразок не подається в електронному вигляді, а тому не є частиною тендерної пропозиції. Таким чином, Закон не передбачає можливості вимагати від учасника зразок товару та не містить підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника у разі не подання зразка або його невідповідності вимогам замовника. 2. В Законі не передбачено підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника за те, що за раніше укладеними договорами він не виконував своїх зобов’язань, що призводило до нестабільної роботи підприємства. Тобто формування “чорного списку” постачальників Законом не передбачено. Серед механізмів, які замовник може застосувати, щоб захистити себе від недобросовісних постачальників виділяють наступні: внесення забезпечення тендерної пропозиції; відшкодування збитків; внесення забезпечення виконання договору про закупівлю; застосування штрафних санкцій. Тут рекомендуємо звернути увагу на застосування господарсько-оперативних санкцій, які передбачені ст. 236 Господарського кодексу України. Одним з видів господарсько-оперативних санкцій є відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка порушує зобов'язання. Зокрема, замовник має змогу встановити вимогу надати інформацію в довільній формі, що у взаємовідносинах між учасником та замовником оперативні санкції не застосовувались. Таким чином, якщо учасник процедури в минулому був недобросовісним контрагентом даного замовника, він не зможе підтвердити вищезазначений факт. Але звертаємо увагу, що це поки що теоретична схема, практика її практичного застосування практтично відсутня. Детальнішу інформацію про оперативно-господарські санкції Ви можете прочитати у випуску журналу № 11 (62) за листопад 2016 року.