>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

24.04.2018

Офіційне роз’яснення: Як і коли закуповувати ліки, що не увійшли до Нацпереліку

Докладно про нормативне регулювання раціонального планування бюджету медзакладу на ліки для пацієнтів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника

В який термін замовнику потрібно виконати рішення органу оскарження

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

23.04.2018

Роль ДП "Держзовнішінформ"

у публічних закупівлях

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.04.2018
Читати всю статтю ...

Втратив чинність порядок видачі паспорта у формі книжечки зразка 1994 року

Таким чином, як і раніше після досягнення 25- та 45-річного віку особа самостійно вирішуватиме, чи вклеїти фото до паспорта у формі книжечки, чи оформити ID-картку.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.04.2018
Читати всю статтю ...

19.04.2018

Аналіз проекту закону

Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...
15.11.2017 15:25   Ніна
Доброго дня. При перевірці аудитом правильності проведення тендерних закупівель одним з зауважень було те, що в установі відсутні протоколи до додаткових угод щодо внесення змін до укладених договорів. Чи потрібно виносити рішення комітетом з конкурсних торгів при кожній зміні договору , оформляти його відповідними протоколами, та підписувати усіма членами комітету, присутніми на засіданні комітету з конкурсних торгів.
Ответ: Добрий день! У Вашому запитанні відсутнє уточнення, щодо того, про які договори йде мова: ті що укладені за процедурами закупівлі відповідно до ЗУ «Про здійснення державних закупівель» чи за ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до вимог ст. 10 обох цих законів замовник повинен оприлюднити у встановлений термін повідомлення про внесення змін до договору. При цьому, в жодному з цих законів не вказано, що тендерний комітет/комітет з конкурсних торгів приймають рішення щодо укладення/не укладення додаткових угод до договорів. Але голова та секретар тендерного комітету/ комітету з конкурсних торгів несуть відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється у відповідності до вимог ст. 10 обох цих законів. Таким чином, якщо це прямо не вказано у положенні про тендерний комітет/комітет з конкурсних торгів, або іншим внутрішнім розпорядчим документом замовника, Ваш комітет не зобов’язаний приймати рішення про внесення змін до договорів і оформлювати такі рішення відповідним протоколом. Але звертаємо увагу, що згідно частини 4 статті 11 Закону рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Детальнішу інформацію щодо складання документів Ви можете прочитати в Журналі № 9 (60) за вересень 2016 на стор. 16 -23. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» в листопаді та грудні щотижня організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Всі слухачі після проходження навчання отримують право на знижку при річній передплаті журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.