Перед початком здійснення закупівлі, згідно з положеннями статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання2 — Вопросы-ответы2 — Сергій1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

19.01.2018

Верховна Рада ухвалила Закон про приватизацію державного і комунальногомайна

Цей Закон, розроблений з урахуванням кращого міжнародного досвіду та норм англійського права

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.01.2018
Читати всю статтю ...

18.01.2018

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника»

Дискримінаційні вимоги тендерної документації - поради учасникам

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.01.2018
Читати всю статтю ...

МЕРТУ надало офіційні рекомендації для оформлення банківських гарантій

Як зазначають в Міністерстві, вимоги до оформлення гарантії є прозорими та доступними для всіх

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.01.2018
Читати всю статтю ...

17.01.2018

Встановлення вимоги стосовно наявності матеріально-технічної бази

Позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України  https://youtu.be/ZO_N0arSrTc

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.01.2018
Читати всю статтю ...

16.01.2018

Уряд затвердив методику оцінювання фіскальних ризиків діяльності підприємств держсектору

Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 11.01.2018 № 7

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.01.2018
Читати всю статтю ...
15.11.2017 11:50   Сергій
1)Підскажіть як бути. Ми провели відкриті торги на закупівлю обладнання для дитячих майданчиків(з встановленням),заключили договір і вже встановили. Але як виявилось, нам сказали про те, що була допущена помилка у визначені КЕКВу(ми написали 3122, а потрібно 3110 так на сказали).Тому говорять або відміняйте закупівлю, або виготовляйте проектно-кошторисну документацію на роботи по встановленню обладнання для дитячих майданчиків , тоді буде проплата.Як правильно потрібно поступити? 2) Чи можна вносити зміни в план закупівель(не змінюючи суму коштів) після закінчення тендеру змінивши КЕКВ з 3122 на 3110 згідно рішенн?
Ответ: Добрий день! 1. Перед початком здійснення закупівлі, згідно з положеннями статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник оприлюднює на веб-сайті електронної системи закупівель річний план, в якому обов’язково повинно бути визначено найменування предмета закупівлі та відповідний для цієї закупівлі КЕКВ. Контроль за ефективним та цільовим використанням бюджетних коштів, яке передбачає, що бюджетні кошти використовують тільки на те, що визначено бюджетними призначеннями та бюджетними асигнуваннями, здійснюють, зокрема, органи Державної казначейської служби. Замовники для здійснення платежів за товари, роботи і послуги подають до органів Державної казначейської служби України підтвердні документи, на підставі яких ті реєструють бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі з рахунків замовника. Органи Казначейства здійснюють контроль за правильністю взятих зобов’язань певним асигнуванням та перевіряють, щоб економічна сутність майбутнього платежу, визначена в підтвердних документах замовника, відповідала КЕКВ, який зазначають відповідно до вимог Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333. У Вашому випадку, оскільки предметом закупівлі був саме товар і, якщо вартість цього товару перевищувала 6000 грн без ПДВ, тоді Ви повинні були запланувати проведення видатків за КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування». Таким чином, з обранням КЕКВ «Капітальне будівництво (придбання) інших об'єктів», Вами дійсно було допущено порушення і доведеться обирати один з тих варіантів дій, які запропонували в ДКСУ. 2. Хоча питання щодо корегування річного плану в Законі не врегульовано, не рекомендуємо Вам вносити до річного плану закупівель будь-які корективи після оголошення процедури закупівлі. Про це зокрема зазначено у листі МЕРТУ (листом МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 детальніше з даним листом можна ознайомитися в Журналі № 10 (61) за жовтень 2016 на стор. 41). Щодо тексту листа, то там встановлено, що форма внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмета закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені та не обмежені . Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель/додатка до річного плану відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі. Отже зміни замовнику необхідно вносити до річного плану тільки до початку проведення процедури закупівлі, тобто подання оголошення про проведення. Детальніше з питанням застосування КЕКВ можна ознайомитись у журналі № 9 (72) за вересень 2017 року на стор. 24-27. З рекомендаціями щодо планування закупівель можна ознайомитись у випуску Журналу № 4 (67) за квітень 2017 року на стор. 34-37.