>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

19.04.2018

Аналіз проекту закону

Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

Вносяться зміни в граничні суми

на придбання окремих товарів державними органами/установами/організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

Столиця у лідерах по провадженню ЕСКО-проектів у бюджетній сфері

На сесії Київської міської ради затверджено істотні умови для рекордної кількості ЕСКО-договорів – 49 контрактів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

18.04.2018

#Поради_від_Радника

 Чи є порушенням складання та оприлюднення тендерної документації одним файлом?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.04.2018
Читати всю статтю ...
13.11.2017 15:27   Тетяна
Доброго дня! Надайте, будь-ласка, відповідь. Між нами та замовником, за результатом відкритих торгів, укладено договір підряду на виконання проектних робіт. Умовами договору передбачено, що замовник здійснює оплату послуг у три етапи. На сьогоднішній день, виникла необхідність внесення змін до умов (підстав) проведення розрахунку за другим етапом. При цьому, сума (ціна) договору, строк виконання робіт, строк дії договору змінюватися не будуть. Тендерною документацією та проектом договору не передбачено перелік істотних умов та порядок внесення змін у договір, лише міститься посилання на діюче законодавство України. Чи мають право замовник та виконавець внести зміни до умов оплати? Чи будуть такі зміни розцінюватися як зміна істотних умов договору про закупівлю? Дякую!
Ответ: — Добрий день! Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)  договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених ч. 4 ст. 36 Закону. Відповідно до ст. 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. З цього випливає, що крім предмета, ціни та строку дії договору до істотних умов договору відносяться і інші умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода або ж такі умови є необхідними для договорів данного типу. Так, договір підряду є типовим договором. Питання укладення та виконання таких договорів регулюється Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - Загальні умови). Відповідно до п. 5 Загальних умов договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є, зокрема, порядок розрахунків за виконані роботи. Таким чином, враховуючи ст. 180 ГКУ та Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, порядок розрахунків за виконані роботи це істотна умова договору підряду. Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених ч.4 ст. 36 Закону. Проте, в ч.4 ст. 36 Закону відсутні випадки за яких можливо внести зміни до порядку розрахунків за виконані роботи.