>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

20.11.2017

Поради_від_Радника

Чи може останній день кінцевого строку подання пропозицій припадати на вихідний?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд визначив пріоритетним казначейське обслуговування через систему "Клієнт казначейства - Казначейство"

На Урядовому порталі оприлюднено постанову Кабінету Міністрів Українивід 15.11.2017 № 816-р 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.11.2017
Читати всю статтю ...

МЕРТУ оприлюднило лист з рекомендаціями для складання тендерної документації

В п’ятницю на офіційному веб-порталі Мінекономрозвитку України було оприлюднено лист від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.11.2017
Читати всю статтю ...

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...
09.11.2017 08:57   Ольга
Доброго дня! Скажіть будь ласка чи можна проводити переговорну процедуру закупівлі електричної енергії на 2018 рік, якщо оплата повністю за минулий рік ще не відбулася, тобто даний договір не закритий. Дуже дякую.
Ответ: Добрий день! Доброго дня! Відповідно до листа МЕРТУ від 14.09.16 (детальніше журнал № 10 (61) за жовтень 2016 на стор. 39 – 40) зазначено, що Законом не встановлено обов’язку замовника складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (тимчасового кошторису), фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних коштів). При визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховуватись, зокрема виходячи із потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Разом з тим відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулюються Бюджетним кодексом України (стаття 1 Бюджетного кодексу України). Статтею 41 Бюджетного кодексу України визначені особливості формування надходжень бюджету та здійснення витрат бюджету в разі несвоєчасного набрання чинності Законом про Державний бюджет України. При цьому постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 затверджений Порядок складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ (зі змінами) (далі — Порядок). Поряд з цим відповідно до частини другої статті 75 Господарського кодексу України фінансовий план є основним плановим документом державного комерційного підприємства, відповідно до якого підприємство отримує доходи і здійснює видатки, визначає обсяг та спрямування коштів для виконання своїх функцій протягом року відповідно до установчих документів. Фінансовий план підлягає затвердженню до 1 вересня року, що передує плановому, якщо інше не передбачено законом. Пунктом 45 Порядку визначено, що у разі коли бюджетний розпис на наступний рік не затверджено в установлений законодавством термін, в обов’язковому порядку складається тимчасовий розпис бюджету на відповідний період. Під час складання на наступний рік розписів відповідних бюджетів, кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету та планів спеціального фонду, планів використання бюджетних коштів (крім планів використання бюджетних коштів одержувачів) і помісячних планів використання бюджетних коштів враховуються обсяги здійснених видатків і наданих кредитів з бюджету згідно з тимчасовими розписами відповідних бюджетів та тимчасовими кошторисами, тимчасовими планами використання бюджетних коштів і тимчасовими помісячними планами використання бюджетних коштів. На суму власних надходжень і відповідних видатків, які здійснені згідно з тимчасовими кошторисами та не заплановані в розписі, оформляється довідка про зміни до кошторису в частині спеціального фонду. З огляду на викладене та ураховуючи, що планування закупівель здійснюється замовником самостійно, у разі якщо замовником було здійснено закупівлі відповідно до тимчасового кошторису, після затвердження та доведення кошторису на рік (у разі якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів) обрання і проведення процедур закупівель здійснюється без урахування обсягів закупівель, здійснених відповідно до тимчасового кошторису, керуючись вартісними межами, визначеними в частині першій статті 2 Закону. Таким чином, ураховуючи, що Закон не містить обмежень щодо організації процедур закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного року) розпочати процедуру закупівлі за відповідним предметом закупівлі, керуючись його очікуваною вартістю за умови, що в проекті договору про закупівлю та у договорі про закупівлю буде передбачено відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування. Водночас при укладанні договору розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково ураховувати частину першу статті 23 Бюджетного кодексу України, оскільки згідно з частиною четвертою статті 48 Бюджетного кодексу України, зобов’язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов’язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. При цьому істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених частиною четвертою статті 36 Закону. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що на офіційному веб-порталі Мінекономрозвитку оприлюднено лист від 09.11.2017 3304-06/40489-07, в якому Уповноважений орган надав інформацію щодо здійснення замовниками у розумінні Закону України “Про публічні закупівлі”, закупівлі електричної енергії та послуг з її постачання. Цей лист було складено із врахуванням листа-роз'яснення від НКРЕКП щодо змін у функціонуванні ринку електричної енергії у зв'язку із набранням чинності Закону України “Про ринок електричної енергії” (далі — Закон № 2019-VIII). В своєму листі, Уповноважений орган зазначив, що із прийняттям у квітні цього року Закону № 2019-VIII відбудеться відокремлення видів діяльності з розподілу та постачання електричної енергії. Таким чином, один і той же суб'єкт господарювання не зможе одночасно постачати електроенергію та надавати послуги з її розподілу. При цьому, сам ринок електричної енергії функціонуватиме на конкурентних засадах. Але Законом № 2019-VIII не передбачено одномоментне впровадження змін. Так, споживачі (крім побутових та малих непобутових споживачів), яким на день набрання чинності Законом постачання здійснював електропостачальник за регульованим тарифом, повинні обрати собі електропостачальника та укласти з ним договір постачання електричної енергії не пізніше ніж через 18 місяців з дня набрання чинності Законом (до 11.12.2018). В той же час, у своєму листі НКРЕКП звернуло увагу на те, що діяльність з постачання електричної енергії не належить до сфери природних монополій. Про це свідчить зокрема оновлений Порядок складання та ведення Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, реєстру суб'єктів природних монополій, затверджений постановою НКРЕКП 19.10.2017 № 1268 (вступила у дію 10.11.2017). З огляду на це, Мінекономрозвитку інформує, що закупівля електричної енергії може здійснюватись за однією з процедур, передбачених ст. 12 Закону України “Про публічні закупівлі” із врахуванням перехідних положень Закону № 2019-VIII в частині здійснення закупівлі електричної енергії як товару на конкурентних засадах та дотриманням вимог Закону про публічні закупівлі та нормативно-правових актів, розроблених на їх виконання. Тобто замовник самостійно визначає за якою процедурою проводити закупівлю. Увага! Акція на 2018 рік (Плати за один отримуй два усього за 212 грн). Встигніть передплатити журнал до 31.11.2017 на весь 2018 рік та оплатити до 1 січня 2018 року і, Ви отримаєте друкований журнал та доступ до електронних версій з 2011 по 2018 рік включно.