>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

15.11.2017

Позиції органу оскарження - Антимонопольного комітету України.

https://youtu.be/He7Nc8WYxSU Практика оскарження, щодо вимог тендерної документації, а саме щодо встановлення досвіду роботи працівників учасника.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Державний Бюджет на 2018 рік прийнято у першому читанні

Документ передбачає суттєве збільшення фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

П'ятий всеукраїнський Forum Zakupki, Львів

9 листопада, готель Таурус

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...
08.11.2017 20:50   Анна
Добрий день! Підкажіть будь ласка відповідь на наступне питання: Як проводити переговорну процедуру закупівлі відповідно до вимог п.4 ч.2 ст.35 ЗУ «Про публічні закупівлі». Якщо Замовником було оголошено перший раз процедуру закупівлі та вона не відбулась, тому що жодний учасник не приймав участі в аукціоні, а другого разу після оголошення відбувся аукціон, однак було відхилено всіх учасників відповідно до вимог статті 31 відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Чи можна в такому випадку проводити переговорну процедуру?
Ответ: Добрий день! Відповідно до ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, зокрема, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (п.4 ч.2 ст. 35 Закону). Як бачимо однією з умов застосування цієї підстави є відсутність достатньої кількості учасників протягом двох процедур відкритих торгів. У Вашому випадку, перші відкриті торги було відмінено саме через відсутність достатньої кількості учасників. Проте у другій процедурі взяла участь достатня для проведення аукціону кількість учасників. Таким чином, у Вас відсутні підстави для проведення переговорної процедури на підставі п.4 ч.2 ст. 35 Закону. Також рекомендуємо ознайомитись із судовою практикою визнання недійсним договору про закупівлю, укладеного за результатами переговорної процедури, через безпідставне застосування переговорної процедури за п.4 ч.2 ст. 35 Закону. Відповідна інформація доступна для ознайомлення у журналі №11 (74) за листопад 2017 року на стор. 42-43. Детальнішу інформацію щодо підстав проведення переговорної процедури Ви можете прочитати в журналі № 6 (69) за червень 2017 на стор. 30-38.