>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

26.04.2018

#Поради_від_Радника

 Чи усі учасники закупівель звертають особливу увагу на проект договору, який є невід’ємною частиноютендерної документації?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

За перший квартал 2018 року вінницькі аудитори забезпечили відшкодування втрат на 11 млн грн

До адміністративної відповідальності у звітному періоді притягнуто 35 посадових осіб.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

Держенергоефективності сформувало базу понад 2 тис. будівель державних установ для ЕСКО-інвесторів

Оновлену Інформаційну базу потенційних об’єктів енергосервісу опубліковано на веб-сайті 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

24.04.2018

Офіційне роз’яснення: Як і коли закуповувати ліки, що не увійшли до Нацпереліку

Докладно про нормативне регулювання раціонального планування бюджету медзакладу на ліки для пацієнтів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника

В який термін замовнику потрібно виконати рішення органу оскарження

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...
30.10.2017 18:11   Татьяна
Здравствуйте! Была объявлена закупка на 4 лота по одному предмету закупки. Торги состоялись только по одному лоту, на него же и заключается договор.Остальные три лота были объявлены вновь по тому же предмету закупки. Торги снова не состоялись по этим же трем лотам. Сумма по трем лотам 115 тис. Можно ли идти по переговорной процедуре? или же согласно разъяснениям Минэкономрозвитку от 02.08.2017 "Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предметами закупівлі (лотами)" можно идти по прямой закупке? Спасибо!
Ответ: Доброго дня! Щодо першого питання. Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. При цьому виключною підставою для відміни торгів першого разу та вдруге є застосування норми абзацу п’ятого частини 1 статті 31 Закону про публічні закупівлі, а саме: подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Таким чином, пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону не передбачено випадку застосування переговорної процедури, якщо торги відмінено частково (за лотом). Детальніше дане питання висвітлено на стор. 18-22 у випуску журналу № 3 (66) за березень 2017 року. Щодо другого питання. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України у своєму листі від 02.08.2017 надало юридичну консультацію замовникам та учасникам процедур закупівель щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами). У зазначеному листі МЕРТУ, зокрема висловило свою позицію щодо відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулися частково (за лотом). Так, Уповноважений орган вказує на наступне: а) замовник відміняє торги у випадках, установлених у частині першій статті 31 Закону. При цьому торги може бути відмінено частково (за лотом); б) замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у випадках, установлених у частині другій статті 31 Закону. Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися частково (за лотом). Таким чином, якщо за лотом (-ами) торги відмінено або визнано такими, що не відбулися, та в разі необхідності здійснення нової закупівлі замовник здійснює таку закупівлю, зважаючи на вартісні межі, визначені в статті 2 Закону. Тобто,1) Якщо вартість закупівлі є меншою від відповідних вартісних меж, визначених у статті 2 Закону, то замовник здійснює таку закупівлю без застосування процедур, передбачених статтею 12 Закону. За зазначених умов замовники можуть здійснити таку закупівлю: а) шляхом укладення прямого договору або б) шляхом проведення конкурсного відбору з використанням електронної системи закупівель. Дане роз’яснення МЕРТУ кореспондується з листом Уповноваженого органу від 14.09.2017 № 3302-06/29640-06 в якому викладено випадки за яких предмет закупівлі вважатиметься новим предметом договору. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим, а до здійснення нової закупівлі інформація про неї повинна бути відображена у додатку до річного плану (якщо вартість, не перевищує вартісні межі, визначені у статті 2 Закону). Проте, по-перше, звертаємо увагу, що у листі МЕРТУ від 02.08.2017 мова йде про вартість всієї закупівлі, а не окремого лота. Оскільки у вашому випадку сумарна очікувана вартість за предметом закупівлі (лотами, які не зіграли) не перевищує вартісні межі, встановленні у статті 2 Закону, Ви можете скористатися роз’яснення МЕРТУ від 02.08.2017. Разом з цим, по-друге, також звертаємо Вашу увагу на те, що питання щодо того, коли предмет закупівлі, вважається новим предметом договору, в Законі не врегульовано, а роз'яснення МЕРТУ носять рекомендаційний характер. В будь-якому випадку замовник самостійно приймає рішення щодо застосування відповідного виду закупівлі.Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» в листопаді щотижня організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Всі слухачі після проходження навчання отримують право на знижку при річній передплаті журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, які зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.