>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

15.11.2017

Позиції органу оскарження - Антимонопольного комітету України.

https://youtu.be/He7Nc8WYxSU Практика оскарження, щодо вимог тендерної документації, а саме щодо встановлення досвіду роботи працівників учасника.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Державний Бюджет на 2018 рік прийнято у першому читанні

Документ передбачає суттєве збільшення фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

П'ятий всеукраїнський Forum Zakupki, Львів

9 листопада, готель Таурус

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...
25.10.2017 10:01   Михайло
Доброго дня! Яку документацію (чи є затверджені відповідні форми: оголошення, тендерна документація, інструкція тощо...) потрібно готувати для проведення переговорної процедури для потреб оборони, оскільки в самому Законі прописані лише вимоги до оголошення. Радник надає багато корисної інформації щодо проведення процедур закупівель, в той же час порад чи інструкцій по здійсненню таких закупівель для потреб оборони майже немає. Скажіть, де можна їх знайти. Дякую.
Ответ: Добрий день! В Законі України від 12.05.2016 № 1356-VIII «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі — Закон для потреб оборони) встановлено, що закупівля товарів, робіт і послуг замовниками, зазначеними в частині першій статті 2, здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом (частина 2 статті 2 Закону). Відповідно до ч. 1 статті 3 Закону про закупівлі для забезпечення потреб оборони в разі прийняття замовником рішення про застосування переговорної процедури закупівлі відбір учасників здійснюють через електронну систему закупівель у порядку, визначеному цим Законом. Відповідно до ч. 2 статті 3 цього Закону, у разі прийняття замовником рішення про застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених частиною другою статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі", а також у зв’язку з повторною відміною відбору учасників через неподання на відбір жодної цінової пропозиції, за умови незмінності очікуваної вартості предмета закупівлі (у тому числі лота), замовник застосовує переговорну процедуру закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі". Тож якщо закупівля замовника підпадає під сферу дії Закону для потреб оборони, то він керується алгоритмом, закріпленим даним нормативним актом. Щодо документації. 1. Вимоги до оголошення про проведення відбору встановлені у ч.4 статті 3 Закону для потреб оборони. 2. Необхідність складення тендерної документації цим Законом не передбачено. При цьому, звертаємо увагу, що відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі” та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 тендерна документація складається виключно для процедури відкритих торгів та конкурентного діалогу. Згідно пункту 10 частини 1 статті 1 Закону для потреб оборони цінова пропозиція - пропозиція учасника щодо предмета закупівлі, що подається для участі в аукціоні та підтверджує його згоду взяти участь у процедурі закупівлі на умовах, встановлених замовником. Також згідно частини 3 статті 3 Закону для потреб оборони для проведення відбору учасників замовник оприлюднює оголошення про проведення відбору через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу. Згідно частини 5 статті 3 Закону для потреб оборони одночасно з розміщенням оголошення про проведення відбору замовник також оприлюднює проект договору про закупівлю. Згідно частини 6 Закону для потреб оборони технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі і кваліфікаційні критерії до учасників відбору не можуть містити дискримінаційних умов та зменшувати рівень конкуренції. Документи на підтвердження характеристик та критеріїв, зазначених в абзаці першому цієї частини, подаються учасником відбору. Також звертаємо увагу, що підстави для відхилення цінової пропозиції учасника після проведення електронного аукціону наведені у частини 1 статті 4 Закону для потреб оборони Таким чином, всю необхідну інформацію по такій закупівлі та вимоги до учасників замовник визначає в оголошенні про проведення відбору. Але з практики не завжди усю інформацію з технічних особливостей майданчика можна розмістити в електронній формі оголошення тому замовник для зручності до оголошення може прикріпити вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії та вимоги, визначені у статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі". 3. Закон про закупівлі для забезпечення потреб оборони не встановлює окремих особливостей щодо форми прийняття рішень по закупівлі, тому при прийнятті рішень щодо закупівель для забезпечення потреб оборони тендерний комітет, керується положеннями Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон про публічні закупівлі). В журналі «Радник в сфері державних закупівель» свого часу у випуску № 7 (58) за липень 2016 року на стор. 8-19 вже публікувалась стаття із алгоритмом проведення закупівлі для забезпечення потреб оборони, але розуміючи, що час не стоїть на місці, редакція готує нову статтю, в якій ми також розглянемо ті моменти, на які Ви звернули увагу у своєму запитанні.