Закон України від 12.05.2016 № 1356-VIII «Про особливості здійснення закупівель Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання2 — Вопросы-ответы2 — Михайло1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

15.01.2018

Поради_від_Радника

І ще раз про планування. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.01.2018
Читати всю статтю ...

12.01.2018

Актуальні матеріали, розміщені в січневому журналі

 ігнорування замовником положень Закону щодо обов’язку здійснювати планування закупівлі https://youtu.be/2OsEH6H5Yl4

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
12.01.2018
Читати всю статтю ...

11 січня Кабмін ухвалив рішення про перенесення робочих днів у 2018 році.

За ним у 2018 році рекомендується перенести робочі дні з:

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
12.01.2018
Читати всю статтю ...

Поради_від_Радника

 Чи необхідно відображати в річному плані/додатку до річного плану предмети закупівлі, на які не поширюється дія Закону?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
12.01.2018
Читати всю статтю ...

11.01.2018

Читайте у журналі "Радник в сфері державних закупівель" № 1 (76) за січень 2018р.

для передплатників програми радник-інфо http://radnuk.com.ua/radnuk-info/ журнал доступний для завантаження.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
11.01.2018
Читати всю статтю ...
25.10.2017 10:01   Михайло
Доброго дня! Яку документацію (чи є затверджені відповідні форми: оголошення, тендерна документація, інструкція тощо...) потрібно готувати для проведення переговорної процедури для потреб оборони, оскільки в самому Законі прописані лише вимоги до оголошення. Радник надає багато корисної інформації щодо проведення процедур закупівель, в той же час порад чи інструкцій по здійсненню таких закупівель для потреб оборони майже немає. Скажіть, де можна їх знайти. Дякую.
Ответ: Добрий день! В Законі України від 12.05.2016 № 1356-VIII «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі — Закон для потреб оборони) встановлено, що закупівля товарів, робіт і послуг замовниками, зазначеними в частині першій статті 2, здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом (частина 2 статті 2 Закону). Відповідно до ч. 1 статті 3 Закону про закупівлі для забезпечення потреб оборони в разі прийняття замовником рішення про застосування переговорної процедури закупівлі відбір учасників здійснюють через електронну систему закупівель у порядку, визначеному цим Законом. Відповідно до ч. 2 статті 3 цього Закону, у разі прийняття замовником рішення про застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених частиною другою статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі", а також у зв’язку з повторною відміною відбору учасників через неподання на відбір жодної цінової пропозиції, за умови незмінності очікуваної вартості предмета закупівлі (у тому числі лота), замовник застосовує переговорну процедуру закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі". Тож якщо закупівля замовника підпадає під сферу дії Закону для потреб оборони, то він керується алгоритмом, закріпленим даним нормативним актом. Щодо документації. 1. Вимоги до оголошення про проведення відбору встановлені у ч.4 статті 3 Закону для потреб оборони. 2. Необхідність складення тендерної документації цим Законом не передбачено. При цьому, звертаємо увагу, що відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі” та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 тендерна документація складається виключно для процедури відкритих торгів та конкурентного діалогу. Згідно пункту 10 частини 1 статті 1 Закону для потреб оборони цінова пропозиція - пропозиція учасника щодо предмета закупівлі, що подається для участі в аукціоні та підтверджує його згоду взяти участь у процедурі закупівлі на умовах, встановлених замовником. Також згідно частини 3 статті 3 Закону для потреб оборони для проведення відбору учасників замовник оприлюднює оголошення про проведення відбору через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу. Згідно частини 5 статті 3 Закону для потреб оборони одночасно з розміщенням оголошення про проведення відбору замовник також оприлюднює проект договору про закупівлю. Згідно частини 6 Закону для потреб оборони технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі і кваліфікаційні критерії до учасників відбору не можуть містити дискримінаційних умов та зменшувати рівень конкуренції. Документи на підтвердження характеристик та критеріїв, зазначених в абзаці першому цієї частини, подаються учасником відбору. Також звертаємо увагу, що підстави для відхилення цінової пропозиції учасника після проведення електронного аукціону наведені у частини 1 статті 4 Закону для потреб оборони Таким чином, всю необхідну інформацію по такій закупівлі та вимоги до учасників замовник визначає в оголошенні про проведення відбору. Але з практики не завжди усю інформацію з технічних особливостей майданчика можна розмістити в електронній формі оголошення тому замовник для зручності до оголошення може прикріпити вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії та вимоги, визначені у статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі". 3. Закон про закупівлі для забезпечення потреб оборони не встановлює окремих особливостей щодо форми прийняття рішень по закупівлі, тому при прийнятті рішень щодо закупівель для забезпечення потреб оборони тендерний комітет, керується положеннями Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон про публічні закупівлі). В журналі «Радник в сфері державних закупівель» свого часу у випуску № 7 (58) за липень 2016 року на стор. 8-19 вже публікувалась стаття із алгоритмом проведення закупівлі для забезпечення потреб оборони, але розуміючи, що час не стоїть на місці, редакція готує нову статтю, в якій ми також розглянемо ті моменти, на які Ви звернули увагу у своєму запитанні.