>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

15.11.2017

Позиції органу оскарження - Антимонопольного комітету України.

https://youtu.be/He7Nc8WYxSU Практика оскарження, щодо вимог тендерної документації, а саме щодо встановлення досвіду роботи працівників учасника.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Державний Бюджет на 2018 рік прийнято у першому читанні

Документ передбачає суттєве збільшення фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

П'ятий всеукраїнський Forum Zakupki, Львів

9 листопада, готель Таурус

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...
19.10.2017 15:22   Ольга
Доброго дня! Відбулись відкриті торги. Є два учасники. Перший, якого система запропонувала як потенційного переможця,завантажив потрібні документи. Другий не завантажив жодного документа, пропозиції, взагалі нічого, крім ціни. Розумію, що за Законом "про публічні закупівлі" я маю розглядати спочатку першого учасника і якщо все добре - обрати його переможцем. Але будь-яка перевірка, подивившись, що другий учасник не завантажив нічого, прийде до висновку, що цей тендер сфальсифікований. Що робити у такій ситуації? До речі, щойно відбувся ще один тендер - 2 і 3 учасник не завантажили жодного документа. Дякую
Ответ: Добрий день! Відповідно до ч.2 ст. 20 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) передбачено, що для проведення процедури закупівлі має бути подано не менше двох пропозицій. Відповідно до ч.4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Якщо тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації, замовник визначає такого учансика переможцем, якщо не відповідає - тендерна пропозиція відхиляється і замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Замовник також має право відмінити процедуру закупівлі або визнати торги такими, що не відбулись на підставах, передбачених ст. 31 Закону. Інших варіантів дій для замовника в Законі не визначено. Крім того, якщо Ви маєте підстави вважати, що учасники закупівлі вчиняють антиконкурентні узгоджені дії спрямовані на спотворення результатів тендеру, Ви можете повідомити про це Антимонопольний комітет України. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.