Відповідно до ч.2 ст. 20 Закону України “Про публічні закупівлі” Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання2 — Вопросы-ответы2 — Ольга1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

19.01.2018

Верховна Рада ухвалила Закон про приватизацію державного і комунальногомайна

Цей Закон, розроблений з урахуванням кращого міжнародного досвіду та норм англійського права

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.01.2018
Читати всю статтю ...

18.01.2018

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника»

Дискримінаційні вимоги тендерної документації - поради учасникам

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.01.2018
Читати всю статтю ...

МЕРТУ надало офіційні рекомендації для оформлення банківських гарантій

Як зазначають в Міністерстві, вимоги до оформлення гарантії є прозорими та доступними для всіх

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.01.2018
Читати всю статтю ...

17.01.2018

Встановлення вимоги стосовно наявності матеріально-технічної бази

Позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України  https://youtu.be/ZO_N0arSrTc

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.01.2018
Читати всю статтю ...

16.01.2018

Уряд затвердив методику оцінювання фіскальних ризиків діяльності підприємств держсектору

Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 11.01.2018 № 7

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.01.2018
Читати всю статтю ...
19.10.2017 15:22   Ольга
Доброго дня! Відбулись відкриті торги. Є два учасники. Перший, якого система запропонувала як потенційного переможця,завантажив потрібні документи. Другий не завантажив жодного документа, пропозиції, взагалі нічого, крім ціни. Розумію, що за Законом "про публічні закупівлі" я маю розглядати спочатку першого учасника і якщо все добре - обрати його переможцем. Але будь-яка перевірка, подивившись, що другий учасник не завантажив нічого, прийде до висновку, що цей тендер сфальсифікований. Що робити у такій ситуації? До речі, щойно відбувся ще один тендер - 2 і 3 учасник не завантажили жодного документа. Дякую
Ответ: Добрий день! Відповідно до ч.2 ст. 20 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) передбачено, що для проведення процедури закупівлі має бути подано не менше двох пропозицій. Відповідно до ч.4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Якщо тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації, замовник визначає такого учансика переможцем, якщо не відповідає - тендерна пропозиція відхиляється і замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Замовник також має право відмінити процедуру закупівлі або визнати торги такими, що не відбулись на підставах, передбачених ст. 31 Закону. Інших варіантів дій для замовника в Законі не визначено. Крім того, якщо Ви маєте підстави вважати, що учасники закупівлі вчиняють антиконкурентні узгоджені дії спрямовані на спотворення результатів тендеру, Ви можете повідомити про це Антимонопольний комітет України. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.