>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

15.11.2017

Позиції органу оскарження - Антимонопольного комітету України.

https://youtu.be/He7Nc8WYxSU Практика оскарження, щодо вимог тендерної документації, а саме щодо встановлення досвіду роботи працівників учасника.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Державний Бюджет на 2018 рік прийнято у першому читанні

Документ передбачає суттєве збільшення фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

П'ятий всеукраїнський Forum Zakupki, Львів

9 листопада, готель Таурус

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...
18.10.2017 15:55   Руслана
Доброго дня. Дайте будь-ласка відповідь на наступні запитання: 1. Чи можемо ми заключити договір на меншу суму, ніж було запропоновано в аукціоні (Це допорогова закупівля, і кількість товару не зменшується)? 2. Якщо під час допорогової закупівлі Учасник (Переможець) не надав деяких документів, або жодних документів (але ціна нас влаштовує) чи повинні ми їх дискваліфікувати? Буду вдячна за відповідь.
Ответ: Добрий день! По першому питанню. Відповідно до п. 9.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35 (далі - Наказ № 35) договір між замовником та переможцем має бути підписаний на суму, що не перевищує ціну останньої пропозиції, поданої переможцем аукціону. При цьому, Наказ № 35 не є нормативно-правовим актом, обов'язковим до виконання, а питання допорогів ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон)не регулюється. Тобто з одного боку заборона укласти договір за ціною нижче ніж ціна останньої пропозиції переможця в законодавстві відсутня, але з іншого боку, така можливість технічно не реалізована на електронних майданчиках. Тому рекомендуємо укладати договір за результатами допорогової закупівлі за ціною останньої пропозиції переможця, а потім зменшувати ціну договору, шляхом укладення додаткової угоди про внесення відповідних змін в порядку передбаченому самим договором. По другому питанню. Оголошуючи допорогову закупівлю замовник розміщує в Системі в тому числі вимоги до учасника закупівлі (п. 6.3 Наказу № 35). Відповідно до п. 9.2. невідповідність пропозиції учасника умовам закупівлі є підставою для відхилення замовником такої пропозиції. Хоча Наказ № 35 не є нормативно-правовим актом, але згідно ч.1 ст. 2 Закону допорогові закупівлі здійснюються за принципами здійснення закупівель, встановленими ст. 3 Закону, зокрема, принципом неупередженої та об'єктивної оцінки тендерних пропозицій. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» також організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у жовтні проводяться в Києві (щотижня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.