у відповідності до ч. 7 ст. 18 Закону Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання2 — Вопросы-ответы2 — Євгенія1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

19.01.2018

Верховна Рада ухвалила Закон про приватизацію державного і комунальногомайна

Цей Закон, розроблений з урахуванням кращого міжнародного досвіду та норм англійського права

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.01.2018
Читати всю статтю ...

18.01.2018

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника»

Дискримінаційні вимоги тендерної документації - поради учасникам

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.01.2018
Читати всю статтю ...

МЕРТУ надало офіційні рекомендації для оформлення банківських гарантій

Як зазначають в Міністерстві, вимоги до оформлення гарантії є прозорими та доступними для всіх

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.01.2018
Читати всю статтю ...

17.01.2018

Встановлення вимоги стосовно наявності матеріально-технічної бази

Позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України  https://youtu.be/ZO_N0arSrTc

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.01.2018
Читати всю статтю ...

16.01.2018

Уряд затвердив методику оцінювання фіскальних ризиків діяльності підприємств держсектору

Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 11.01.2018 № 7

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.01.2018
Читати всю статтю ...
18.10.2017 15:37   Євгенія
Добрий день, підскажіть будь ласка, якщо ми проводимо мультилотову закупівлю на етапі "після аукціону" було подано скаргу до АМКУ за 3,4 лотами, чи маємо право ми укласти договори за 1 і 2 лотами цієї закупівлі?
Ответ: Добрий день! Перш за все слід зазначити, що в данному питанні є неузгодженість між вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та функціоналом електронної системи закупівель. Так, з одного боку у відповідності до ч. 7 ст. 18 Закону у разі прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У будь-якому разі укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється. З іншого боку, при оскарженні окремих лотів мультилотової закупівлі на етапі “після аукціону” електронна система закупівель не блокує лоти, які не оскаржуються і дозволяє замовнику завершувати по ним процедуру і укладати договори про закупівлю. Таким чином, електронна система закупівель дозволяє укладати договори по лотам, які не оскаржуються, але це суперечить ч. 7 ст. 18 Закону і в результаті такі договори можуть бути визнані нікчемними на підставі ст. 37 Закону. В будь-якому випадку як діяти далі вирішує замовник. Детальніше з питанням оскарження мультилотової закупівлі Ви можете ознайомитись в Журналі № 10 (73) за жовтень 2017 року на стор. 24-31.