>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

15.11.2017

Позиції органу оскарження - Антимонопольного комітету України.

https://youtu.be/He7Nc8WYxSU Практика оскарження, щодо вимог тендерної документації, а саме щодо встановлення досвіду роботи працівників учасника.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Державний Бюджет на 2018 рік прийнято у першому читанні

Документ передбачає суттєве збільшення фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

П'ятий всеукраїнський Forum Zakupki, Львів

9 листопада, готель Таурус

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...
18.10.2017 15:37   Євгенія
Добрий день, підскажіть будь ласка, якщо ми проводимо мультилотову закупівлю на етапі "після аукціону" було подано скаргу до АМКУ за 3,4 лотами, чи маємо право ми укласти договори за 1 і 2 лотами цієї закупівлі?
Ответ: Добрий день! Перш за все слід зазначити, що в данному питанні є неузгодженість між вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та функціоналом електронної системи закупівель. Так, з одного боку у відповідності до ч. 7 ст. 18 Закону у разі прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У будь-якому разі укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється. З іншого боку, при оскарженні окремих лотів мультилотової закупівлі на етапі “після аукціону” електронна система закупівель не блокує лоти, які не оскаржуються і дозволяє замовнику завершувати по ним процедуру і укладати договори про закупівлю. Таким чином, електронна система закупівель дозволяє укладати договори по лотам, які не оскаржуються, але це суперечить ч. 7 ст. 18 Закону і в результаті такі договори можуть бути визнані нікчемними на підставі ст. 37 Закону. В будь-якому випадку як діяти далі вирішує замовник. Детальніше з питанням оскарження мультилотової закупівлі Ви можете ознайомитись в Журналі № 10 (73) за жовтень 2017 року на стор. 24-31.