Здійснюючи закупівлі відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання2 — Вопросы-ответы2 — Людмила1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

22.02.2018

Уряд скасував необхідність розробки та погодження історико-містобудівного обґрунтування

 Вся проектна документація на нове будівництво і історично населених місцях буде розроблятися виключно відповідно до історик-архітектурних опорних планів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.02.2018
Читати всю статтю ...

21.02.2018

ProZorro плани на майбутнє

24 години на виправлення помилок

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.02.2018
Читати всю статтю ...

20.02.2018

Визнання недійсним рішення Замовника

про відхилення тендерної пропозиції Учасника та визнання недійсним рішення Замовника про відміну торгів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.02.2018
Читати всю статтю ...

Набув чинності Закон про корпоративні договори

Як зазначили автори Закону, його розробка була направлена на підвищення рівня корпоративного управління в акціонерних товариствах та товариствах з обмеженою відповідальністю

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.02.2018
Читати всю статтю ...
18.10.2017 11:29   Людмила
Доброго дня! У нашій організації (державній) виникла потреба у закупівлі автомобіля ГАЗель. Проаналізувавши низку нормативних документів ми дійшли висновку, що прямої заборони на закупівлю вищезазначених авто не має (є заборона на придбання легкових автомобілів за державні кошти). Але все ж таки це питання для нас залишається відкритим. Тому, просимо Вашої допоми. І ще таке питання: якщо таки ми можемо купти даний автомобіль, та він буде виготовлений у Російській федерації, чи маємо ми право його купити у посередника? Дякую?
Ответ: Добрий день! Здійснюючи закупівлі відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) замовникам необхідно враховувати вимоги Закону України “Про санкції” та Указ Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"». Рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі рішенння РНБО) встановлено застосувати персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до фізичних осіб згідно з додатком 1 та до юридичних осіб, згідно з додатком 2. Однією із санкцій є заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг в юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України від 14.08.2014 № 1644-VII «Про санкції». Зокрема, цей вид санкцій застосовано до 4 фізичних та 156 юридичних осіб. Перелік таких фізичних та юридичних осіб, а саме номера пунктів за якими вони включені до додатку 1 та 2 рішення РНБО, наведено у роз'ясненні МЕРТУ (лист № 3304-06/18970-06 від 07.06.2017. Крім того, до переліку нормативно-правових актів, які стосуються санкцій включено ЗУ від 14.10.2014 № 1702-VІІ “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масосового знищення”, постанови КМУ: від 07.11.2014 № 595 “Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємтсвам і організаціям Донецької та Луганської області”, від 16.12.2015 № 1035 “Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території та іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію”, від 30.12.2015 № 1147 “Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації” (діє до 31.12.2017 включно). Слід зазначити, що прямої підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника у разі якщо він, або товари/послуги/роботи, що він пропонує потрапляють під санкції, в Законі не передбачено. Тому рекомендуємо включати до умов тендерної документації вимогу до учаників, подавати в складі їх тендерних пропозицій довідку в довільній формі щодо дотримання ними санкційного законодавства, перелік якого наведено вище, а також вимагати від учасників вказувати в специфікації країну походження товару та дату його ввезення на митну територію України. А потім замовник самостійно перевіряє, чи дотримується учасник чи ні положень законодавства про санкції. В іншому випадку, якщо така вимога в тендерній документації відсутня, а тендерну пропозицію подав учасник, який підпадає під дію санкцій, у замовника не буде підстав відхиляти таку тендерну пропозицію і доведеться відміняти торги. Детальніше з роз'ясненням МЕРТУ можна ознайомитись у журналі № 7(70) за липень 2017 року на стор. 46. З питанням щодо застосування санкцій також можна ознайомитись в журналі № 6(69) за червень 2017 року на стор. 46-47.