>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

19.10.2017

Увага!

Нові форми бюджетної звітності на Еdata

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.10.2017
Читати всю статтю ...

Швидкий доступ до всіх інструментів для дослідження публічних закупівель

Команда DOZORRO створили на своєму порталі сторінку, яка містить посилання на  інструменти та сервіси

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.10.2017
Читати всю статтю ...

18.10.2017

Перші електронні майданчики публічних закупівель адаптовано для ЕСКО-тендерів

На сьогоднішній день, декілька авторизованих електронних майданчиків публічних закупівель вже можуть проводити електронні аукціони із закупівлі енергосервісу

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.10.2017
Читати всю статтю ...

17.10.2017

Порада від Радника

Як потрібно визначати вартість предмета закупівлі робіт, щоб помилково не перевищити межу в 1,5 млн. грн.?  

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.10.2017
Читати всю статтю ...
10.10.2017 10:29   Марина
Доброго дня! Допоможіть будь ласка. Підприємство провело процедуру відкритих торгів, відбувся аукціон, визначений переможець, опубліковано повідомлення про намір укласти договір, але Переможець протягом 5 календарних днів не встиг надати оригінали документів, підтверджуючи відсутність підстав, передбачених статтею 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" тільки в електронному вигляді. ЩО робити? Треба відхилити його пропозицію на підставі ст. 30 п. 2 пп. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"?
Ответ: Добрий день! По-перше звертаємо увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Таким чином, відповідно до Закону переможець подає документальні підтвердження відсутності підстав, передбачених ст. 17 Закону в електронному вигляді через електронну систему закупівель. По-друге, щодо Вашого питання для того щоб надати чітку відповідь нам необхідно ознайомитися з тендерною документацією, а саме з вимогами щодо подання документів переможцем. Детальнішу інформацію про подання документів переможцями Ви можете прочитати в Журналі № 7 (70) за липень 2017 року на стор. 22 -28. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у жовтні проводяться в Києві (щотижня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.