>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

19.10.2017

Увага!

Нові форми бюджетної звітності на Еdata

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.10.2017
Читати всю статтю ...

Швидкий доступ до всіх інструментів для дослідження публічних закупівель

Команда DOZORRO створили на своєму порталі сторінку, яка містить посилання на  інструменти та сервіси

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.10.2017
Читати всю статтю ...

18.10.2017

Перші електронні майданчики публічних закупівель адаптовано для ЕСКО-тендерів

На сьогоднішній день, декілька авторизованих електронних майданчиків публічних закупівель вже можуть проводити електронні аукціони із закупівлі енергосервісу

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.10.2017
Читати всю статтю ...

17.10.2017

Порада від Радника

Як потрібно визначати вартість предмета закупівлі робіт, щоб помилково не перевищити межу в 1,5 млн. грн.?  

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.10.2017
Читати всю статтю ...
09.10.2017 15:55   Максим
Доброго дня! Просимо надати консультативну допомогу: Постійно діючою адміністративною колегією з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було встановлено, що під час проведення Процедури закупівлі Замовник допустив порушення (дискримінаційні умови), які можуть бути усунені Замовником шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Яким чином, мають бути внесені зміни до тендерної документації задля усунення дискримінаційних обставин та уникнення повторних скарг, враховуючи: 1) Скаржник не обґрунтував необхідність внесення змін у запропонованій ним редакції. 2) Замовник не довів необхідність встановлення вимог саме у цій редакції та документально не підтвердив, що зазначеним вимогам до предмету закупівлі в сукупності відповідає продукція щонайменше двох виробників. 3) Рішення Колегії не містить чітких визначень порушень (дискримінаційних обставин), а лише встановлює вимогу (загальну) усунути наявні дискримінаційні порушення. Так як Скаржник, не довів необхідність внесення змін у запропонованій ним редакції, внесення запропонованих ним змін, не гарантує усунення порушень, оскільки деякі з них, навпаки, є дискримінаційними по відношенню до інших потенційних учасників. Тоді, як усунення порушень, як того вимагає Колегія (в пункти, що не оскаржуються), призведе до повторних Скарг та затягування процедури закупівлі. Дякуємо за надану відповідь.
Ответ: Добрий день! Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону Україні “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. Відповідно до ч. 12 ст. 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Таким чином, якщо орган оскарження за результатами розгляду скарги зобов’язав замовника внести зміни до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних вимог замовник зобов’язаний виконати рішення органу оскарження, або оскаржити його. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником у судовому порядку протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Надати більше детальну відповідь неможливо без детального ознайомлення з умовами тендерної документації, змістом скарги та рішенням органу оскарження. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.