>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

19.10.2017

Увага!

Нові форми бюджетної звітності на Еdata

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.10.2017
Читати всю статтю ...

Швидкий доступ до всіх інструментів для дослідження публічних закупівель

Команда DOZORRO створили на своєму порталі сторінку, яка містить посилання на  інструменти та сервіси

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.10.2017
Читати всю статтю ...

18.10.2017

Перші електронні майданчики публічних закупівель адаптовано для ЕСКО-тендерів

На сьогоднішній день, декілька авторизованих електронних майданчиків публічних закупівель вже можуть проводити електронні аукціони із закупівлі енергосервісу

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.10.2017
Читати всю статтю ...

17.10.2017

Порада від Радника

Як потрібно визначати вартість предмета закупівлі робіт, щоб помилково не перевищити межу в 1,5 млн. грн.?  

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.10.2017
Читати всю статтю ...
03.10.2017 10:48   Cвітлана
Добрий день! Виконавець пропонує внести зміни в договір про закупівлю згідно пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" зміни ціни за одиницю товару не більще ніж на 10 відсотків відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі та пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Однак, виконавцем фактично запропонована ціна за одиницю товару більше на 15 відсотків. При цьому обсяги видатків замовника не змінювалися. Тендерний комітет у зв'язку із порушенням виконавцем істотних умов договору має намір його розірвати. Чи можливо використати кошти, що залишилися після розірвання договору для закупівлі цього ж товару шляхом проведення допорогової закупівлі або укладення прямого договору.
Ответ: Добрий день! У листі МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2017 зазначено, що Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі, зокрема, 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Якщо очікувана вартість предмета закупівлі є меншою ніж вартісні межі, встановлені ч.1 ст. 2 Закону замовник може провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель, або уклавши прямий договір. Разом з тим при здійсненні закупівель без проведення процедур закупівель, передбачених частиною першою статті 12 Закону, товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник керується положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, а також Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), без урахування здійснених закупівель за тим же предметом у поточному році, за якими укладені відповідні договори. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Проте, звертаємо Вашу увагу на те, що в Законі це питання не врегульовано, а роз'яснення МЕРТУ носять рекомендаційний характер. В будь-якому випадку замовник самостійно приймає рішення щодо застосування процедури закупівлі. Детальніше з цим питанням можна ознайомитись у випуску журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42.