Відповідно до ст. 11 Закону Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання2 — Вопросы-ответы2 — Ольга1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

Уряд затвердив перелік органів, на які не поширюється мораторій на перевірки

З текстом постанови можна ознайомитись за посиланням: goo.gl/uno7pu

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.02.2018
Читати всю статтю ...

22.02.2018

Уряд скасував необхідність розробки та погодження історико-містобудівного обґрунтування

 Вся проектна документація на нове будівництво і історично населених місцях буде розроблятися виключно відповідно до історик-архітектурних опорних планів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.02.2018
Читати всю статтю ...

21.02.2018

ProZorro плани на майбутнє

24 години на виправлення помилок

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.02.2018
Читати всю статтю ...

20.02.2018

Визнання недійсним рішення Замовника

про відхилення тендерної пропозиції Учасника та визнання недійсним рішення Замовника про відміну торгів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.02.2018
Читати всю статтю ...
03.10.2017 09:47   Ольга
Доброго дня!Ми бюджетна організація,виступаємо Замовниками на торгах!підскажіть чи потрібно роздруковувати тендерну документацію,прошивати,проштамповувати?
Ответ: Добрий день! На питання створення, оформлення та зберігання документів у сфері публічних закупівель поширюється українське законодавство з питань діловодства і документообігу, у тому числі електронного, з особливостями, відображеними в Законі України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та виданих на його виконання підзаконних актах. Відповідно до ст. 11 Закону складання проектів документів складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом покладено на тендерний комітет або уповноважену особу (осіб). Питання внутрішньої організації роботи комітету, тобто хто конкретно які документи готує, має регулюватись Положенням про тендерний комітет, яке затверджує замовник, або безпосередньо головою тендерного комітету із занесенням розподілу обов’язків та наданих доручень до протоколу засідання тендерного комітету. Крім того, замовники також можуть розробляти власні локальні акти з питань діловодства, у яких, не відступаючи від положень законодавства, урегульовують технічні аспекти складання тих чи інших документів. Щодо конкретно тендерної документації, то вона, як правило, створюється як паперовий оригінал та оприлюднюється в електронній системі закупівель здебільшого способом завантаження у форматах pdf чи doс. Строки зберігання тендерної документації визначені зокрема у Переліку типових документів, які створюють під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затверджений наказом Мін’юсту від 12.04.2012 № 578/5, зареєстрованим у Мін’юсті 17.04.2012 за № 571/20884. Детальніше з питанням створення, візування та зберігання документів у сфері публічних закупівель можна ознайомитись у Журналі № 9 (60) за вересень 2016 року на стор. 16-23 та Журналі № 6 (69) за червень 2017 року на стор. 10-16.