>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

20.08.2018cal

20.08.2018

На ProZorro.Продажі відбувся перший успішний аукціон малої приватизації


 Першим лотом, який був проданий на ProZorro.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.08.2018cal

Укроборонпром розпочав модернізацію системи закупівель та продажів


По завершенні модернізації активи всіх підприємств-учасників концерну будуть продаватися виключно через систему електронних аукціонів ProZorro.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
15.08.2018cal

15.08.2018

Мінекономрозвитку оприлюднило лист рекомендаційного характеру


 від 07.08.2018 № 3304-04/33947-06 щодо відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі  

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

14.08.2018

#Поради_від_Радника


Заборона здійснення державних закупівель як санкція.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

Отримання позивачем індивідуальної податкової консультації


зміст якої відповідає нормам чинного законодавства

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
03.10.2017 09:47   Ольга
Доброго дня!Ми бюджетна організація,виступаємо Замовниками на торгах!підскажіть чи потрібно роздруковувати тендерну документацію,прошивати,проштамповувати?
Ответ: Добрий день! На питання створення, оформлення та зберігання документів у сфері публічних закупівель поширюється українське законодавство з питань діловодства і документообігу, у тому числі електронного, з особливостями, відображеними в Законі України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та виданих на його виконання підзаконних актах. Відповідно до ст. 11 Закону складання проектів документів складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом покладено на тендерний комітет або уповноважену особу (осіб). Питання внутрішньої організації роботи комітету, тобто хто конкретно які документи готує, має регулюватись Положенням про тендерний комітет, яке затверджує замовник, або безпосередньо головою тендерного комітету із занесенням розподілу обов’язків та наданих доручень до протоколу засідання тендерного комітету. Крім того, замовники також можуть розробляти власні локальні акти з питань діловодства, у яких, не відступаючи від положень законодавства, урегульовують технічні аспекти складання тих чи інших документів. Щодо конкретно тендерної документації, то вона, як правило, створюється як паперовий оригінал та оприлюднюється в електронній системі закупівель здебільшого способом завантаження у форматах pdf чи doс. Строки зберігання тендерної документації визначені зокрема у Переліку типових документів, які створюють під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затверджений наказом Мін’юсту від 12.04.2012 № 578/5, зареєстрованим у Мін’юсті 17.04.2012 за № 571/20884. Детальніше з питанням створення, візування та зберігання документів у сфері публічних закупівель можна ознайомитись у Журналі № 9 (60) за вересень 2016 року на стор. 16-23 та Журналі № 6 (69) за червень 2017 року на стор. 10-16.