>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

20.11.2017

Поради_від_Радника

Чи може останній день кінцевого строку подання пропозицій припадати на вихідний?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд визначив пріоритетним казначейське обслуговування через систему "Клієнт казначейства - Казначейство"

На Урядовому порталі оприлюднено постанову Кабінету Міністрів Українивід 15.11.2017 № 816-р 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.11.2017
Читати всю статтю ...

МЕРТУ оприлюднило лист з рекомендаціями для складання тендерної документації

В п’ятницю на офіційному веб-порталі Мінекономрозвитку України було оприлюднено лист від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.11.2017
Читати всю статтю ...

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...
02.10.2017 08:36   Аліна
Доброго дня! Запитання №1: чи може тендерний комітет приймати рішення при відсутності, з поважних причин (лікарняний, відпустка), двох членів з п’яти? Запитання №2: чи може тендерний комітет приймати рішення у складі чотирьох чоловік, при відсутності одного члена, у зв’язку зі звільненням? Запитання №3: чи можна оголосити відкриті торги на очікувані кошти, які надійдуть на рахунок замовника лише у грудні місяці?
Ответ: Добрий день! Питання 1. Відповідно до ст. 11 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет затверджуються рішенням замовника. При розроблені положення про тендерний комітет Мінекономрозвитку рекомендує керуватись Примірним положенням про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), яке затверджене наказом МЕРТУ від 30.03.2016 № 557. Зокрема в п. 2.5. цього Примірного положення зазначено, формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету. Проте, з огляду на те, що це положення є примірним, замовник може встановити і інший поріг правомочності. Такими чином, вирішувати питання щодо правомочності тендерного комітету у разі відсутності когось з членів комітету, Вам слід виходячи вашого положення про тендерний комітет. Питання 2. Аналогічно до попередньої відповіді, але ще раз звертаємо Вашу увагу, що склад тендерного комітету затверджує замовник, тому у разі звільнення когось з членів тендерного комітету, замовник може оперативно включити до складу тендерного комітету іншого працівника. Питання 3. Можете. Закон не забороняє розпочати процедуру закупівлі, керуючись очікуваною вартістю предмета закупівлі, за умови, що у проекті договору про закупівлю та у договорі про закупівлю буде передбачено відповідний порядок виникнення договірних зобов'язань в залежності від реального фінансування. При цьому, наказом Міністерства фінансів України від 20.12.2016 № 1114 внесено зміни до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобовязань розпорядників бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України (далі - Порядок). Згідно цих змін, а саме абзацу 2 пункту 2.2 глави 2 Порядку, за умови взяття бюджетного зобов'язання, за яким застосовується процедура закупівлі товарів, робіт і послуг, розпорядник бюджетних коштів подає з урахуванням законодавства у сфері закупівель до органу Казначейства документи, зазначені в абзаці першому цього пункту, протягом 7 робочих днів з дати оприлюднення звіту про результати проведення процедури закупівлі у разі наявності в обліку органу Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів) або протягом 7 робочих днів з дати взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів). Таким чином, замовник може провести процедуру закупівлі і укласти договір про закупівлю, а зареєструвати його в Казначействі протягом 7 робочих днів з дня взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів). Детальніше з цим питанням можна ознайомитись у випуску Журналу № 3 (66) за березень 2017 року на стор. 10-13 та у випуску Журналу № 4(67) за квітень 2017 року на стор. 34-37.