Відповідно до ст. 11 ЗУ “Про публічні закупівлі” Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання2 — Вопросы-ответы2 — Аліна1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

Уряд затвердив перелік органів, на які не поширюється мораторій на перевірки

З текстом постанови можна ознайомитись за посиланням: goo.gl/uno7pu

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.02.2018
Читати всю статтю ...

22.02.2018

Уряд скасував необхідність розробки та погодження історико-містобудівного обґрунтування

 Вся проектна документація на нове будівництво і історично населених місцях буде розроблятися виключно відповідно до історик-архітектурних опорних планів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.02.2018
Читати всю статтю ...

21.02.2018

ProZorro плани на майбутнє

24 години на виправлення помилок

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.02.2018
Читати всю статтю ...

20.02.2018

Визнання недійсним рішення Замовника

про відхилення тендерної пропозиції Учасника та визнання недійсним рішення Замовника про відміну торгів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.02.2018
Читати всю статтю ...
02.10.2017 08:36   Аліна
Доброго дня! Запитання №1: чи може тендерний комітет приймати рішення при відсутності, з поважних причин (лікарняний, відпустка), двох членів з п’яти? Запитання №2: чи може тендерний комітет приймати рішення у складі чотирьох чоловік, при відсутності одного члена, у зв’язку зі звільненням? Запитання №3: чи можна оголосити відкриті торги на очікувані кошти, які надійдуть на рахунок замовника лише у грудні місяці?
Ответ: Добрий день! Питання 1. Відповідно до ст. 11 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет затверджуються рішенням замовника. При розроблені положення про тендерний комітет Мінекономрозвитку рекомендує керуватись Примірним положенням про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), яке затверджене наказом МЕРТУ від 30.03.2016 № 557. Зокрема в п. 2.5. цього Примірного положення зазначено, формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету. Проте, з огляду на те, що це положення є примірним, замовник може встановити і інший поріг правомочності. Такими чином, вирішувати питання щодо правомочності тендерного комітету у разі відсутності когось з членів комітету, Вам слід виходячи вашого положення про тендерний комітет. Питання 2. Аналогічно до попередньої відповіді, але ще раз звертаємо Вашу увагу, що склад тендерного комітету затверджує замовник, тому у разі звільнення когось з членів тендерного комітету, замовник може оперативно включити до складу тендерного комітету іншого працівника. Питання 3. Можете. Закон не забороняє розпочати процедуру закупівлі, керуючись очікуваною вартістю предмета закупівлі, за умови, що у проекті договору про закупівлю та у договорі про закупівлю буде передбачено відповідний порядок виникнення договірних зобов'язань в залежності від реального фінансування. При цьому, наказом Міністерства фінансів України від 20.12.2016 № 1114 внесено зміни до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобовязань розпорядників бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України (далі - Порядок). Згідно цих змін, а саме абзацу 2 пункту 2.2 глави 2 Порядку, за умови взяття бюджетного зобов'язання, за яким застосовується процедура закупівлі товарів, робіт і послуг, розпорядник бюджетних коштів подає з урахуванням законодавства у сфері закупівель до органу Казначейства документи, зазначені в абзаці першому цього пункту, протягом 7 робочих днів з дати оприлюднення звіту про результати проведення процедури закупівлі у разі наявності в обліку органу Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів) або протягом 7 робочих днів з дати взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів). Таким чином, замовник може провести процедуру закупівлі і укласти договір про закупівлю, а зареєструвати його в Казначействі протягом 7 робочих днів з дня взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів). Детальніше з цим питанням можна ознайомитись у випуску Журналу № 3 (66) за березень 2017 року на стор. 10-13 та у випуску Журналу № 4(67) за квітень 2017 року на стор. 34-37.