>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

15.11.2017

Позиції органу оскарження - Антимонопольного комітету України.

https://youtu.be/He7Nc8WYxSU Практика оскарження, щодо вимог тендерної документації, а саме щодо встановлення досвіду роботи працівників учасника.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Державний Бюджет на 2018 рік прийнято у першому читанні

Документ передбачає суттєве збільшення фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

П'ятий всеукраїнський Forum Zakupki, Львів

9 листопада, готель Таурус

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...
29.09.2017 14:03   Сергій
Доброго дня! Відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 ст. 2 п.1 «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги…» Враховуючи вищезазначену норму порядку зрозуміло, що предмети закупівлі: 1. код ДК 021:2015 - 50530000-9 (Поточний ремонт портального крану № 1) , очікувана вартість 400 000,00 грн.; 2. код ДК 021:2015 - 50530000-9 (Поточний ремонт портального крану № 2) , очікувана вартість 400 000,00 грн.; 3. код ДК 021:2015 - 50530000-9 (Поточний ремонт портального крану № 3) , очікувана вартість 400 000,00 грн. Для замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання підпадають під процедуру «Відкриті торги», тому що загальна сума закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 50530000-9 складає 1200000,00 грн. Будь ласка роз’ясніть як діяти якщо по декількома предметам закупівлі, замовник не може підібрати підходящий код класифікатора ДК 021:2015, та скористався кодом «99999999-9», враховувати загальну суму закупівлі за кодом «99999999-9» для визначення процедури закупівлі чи в такому випадку процедура закупівлі визначається окремо по кожному предмету закупівлі?
Ответ: Добрий день! Наказом Мінекономрозвитку України від 09.03.2017 № 341 «Про затвердження Зміни № 1 до національного класифікатора ДК 021:2015» (далі — Наказ № 341), який набув чинності 15.03.2017 до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, було внесено код CPV «99999999-9 — Не відображене в інших розділах». Таким чином, у разі якщо ДК 021:2015 не містить коду для відповідного предмета закупівлі, то замовник має право скористатися кодом CPV «99999999-9 — Не відображене в інших розділах». Радимо замовникам не зловживати можливістю застосування коду CPV «99999999-9» та звертатись до такого коду у виключних випадках і за умови, що предмет закупівлі замовника (згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом МЕРТУ № 454 від 17.03.2016) навіть наближено не відповідає іншим положенням ДК 021:2015. При цьому, як зазначено у роз'ясненні, яке з цього приводу надало МЕРТУ (вих. № 3302-06/3816-06 від 07.02.2017), замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону України «Про публічні закупівлі» (частина 7 статті 2 Закону). Детальніше про це у Журналі № 2 (65) за лютий 2017 року на стор. 38-39 та Журналі № 4 (67) за квітень 2017 року на стор. 42-43.