У листі МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2017 зазначено Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання2 — Вопросы-ответы2 — Віталій1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

15.01.2018

Поради_від_Радника

І ще раз про планування. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.01.2018
Читати всю статтю ...

12.01.2018

Актуальні матеріали, розміщені в січневому журналі

 ігнорування замовником положень Закону щодо обов’язку здійснювати планування закупівлі https://youtu.be/2OsEH6H5Yl4

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
12.01.2018
Читати всю статтю ...

11 січня Кабмін ухвалив рішення про перенесення робочих днів у 2018 році.

За ним у 2018 році рекомендується перенести робочі дні з:

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
12.01.2018
Читати всю статтю ...

Поради_від_Радника

 Чи необхідно відображати в річному плані/додатку до річного плану предмети закупівлі, на які не поширюється дія Закону?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
12.01.2018
Читати всю статтю ...

11.01.2018

Читайте у журналі "Радник в сфері державних закупівель" № 1 (76) за січень 2018р.

для передплатників програми радник-інфо http://radnuk.com.ua/radnuk-info/ журнал доступний для завантаження.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
11.01.2018
Читати всю статтю ...
25.09.2017 08:38   Віталій
Добрий день. Допоможіть вирішити наступне питання. Установа на початку 2017 року за тимчасовим кошторисом придбала вугілля кам'яне на суму 110 000 гривень (оприлюднено звіт про укладені договори). Кошторис на 2017 рік за КЕКВ 2275 затверджено у сумі 810 000 гривень. На різницю (700 000 гривень) проведено відкриті торги. Договір укладено на суму 697 600 гривень. За результатами проведення процедури закупівлі виникла економія у сумі 2 400 гривень. Згідно роз'яснення Мінекономрозвитку "Щодо планування закупівель" від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06, у разі якщо замовником було здійснено закупівлі відповідно до тимчасового кошторису, після затвердження та доведення кошторису на рік (у разі якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів) обрання і проведення процедур закупівель здійснюється без урахування обсягів закупівель, здійснених відповідно до тимчасового кошторису, керуючись вартісними межами, визначеними в частині першій статті 2 Закону. Чи може установа укласти прямий договір на суму 2 400 гривень з переможцем процедури закупівлі відкритих торгів на закупівлю вугілля кам'яного та чи необхідно оприлюднювати звіт про укладений договір? Дякую.
Ответ: Добрий день! У листі МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2017 зазначено, що Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Якщо очікувана вартість предмета закупівлі є меншою ніж вартісні межі, встановлені ч.1 ст. 2 Закону замовник може провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель, або уклавши прямий договір. Разом з тим при здійсненні закупівель без проведення процедур закупівель, передбачених частиною першою статті 12 Закону, товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник керується положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, а також Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), без урахування здійснених закупівель за тим же предметом у поточному році, за якими укладені відповідні договори. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. У Вашому випадку, виходячи із розяснення МЕРТУ і враховуючи, що вартість нового предмету закупівлі (2,4 тис. грн) не перевищуватиме вартісні межі, визначені у ст. 2 Закону, можна укласти прямий договір, попередньо включивши цю процедуру до додатку до річного плану закупівель. (Детальніше з цим питанням можна ознайомитись у випуску журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42). Проте, звертаємо Вашу увагу на те, що в Законі це питання не врегульовано, а роз'яснення МЕРТУ носять рекомендаційний характер. В будь-якому випадку замовник самостійно приймає рішення щодо застосування процедури закупівлі. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у вересні проводяться в Києві (щотижня), а також в Житомирі (12-13 жовтня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.