>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

15.11.2017

Позиції органу оскарження - Антимонопольного комітету України.

https://youtu.be/He7Nc8WYxSU Практика оскарження, щодо вимог тендерної документації, а саме щодо встановлення досвіду роботи працівників учасника.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Державний Бюджет на 2018 рік прийнято у першому читанні

Документ передбачає суттєве збільшення фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

П'ятий всеукраїнський Forum Zakupki, Львів

9 листопада, готель Таурус

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...
19.09.2017 11:05   Руслана
Добрий день. У мене є таке питання: наша організація оприлюднила план на 300000,00 грн. по предмету 33600000-6 Фармацевтична продукція. Провела відкриті торги на даний предмет закупівлі. Торги пройшли з сумою 210000,00 грн. Тобто ми зекономили 90000,00 грн. Підкажіть, будь-ласка, як тепер ми можемо використати ці кошти? Це буде новий предмет закупівлі? Якщо новий, то як його потрібно відобразити в річному плані (Це буде додаток до річного плану)? Чи потрібно корегувати старий план (тобто змінити 300000,00 грн. на 210000,00 грн.)? Ми на ці кошти можемо купувати різні предмети закупівлі чи тільки фармацевтичну продукцію? Чи можемо ми ці кошти розділити на декілька сум і на різні предмети закупівлі? І як проводити закупівлю на ці кошти: відкриті торги, допорогова чи додаткова угода? А якщо ці кошти будуть стосуватись цієї ж закупівлі, то як їх використовувати: Заключити додаткову угоду з цим же постачальником на збільшення кількості зазначених в закупівлі медикаментів, чи ми можемо закупити інші медикаменти не вказані в закупівлі. Буду дуже вдячна за відповідь.
Ответ: Доброго дня! Відповідь на Ваше питання міститься в листі інформативного характеру Уповноваженого органу (Мінекономрозвитку України) № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016. Так, здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон, Закон про публічні закупівлі); 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках. Разом з цим, у данному листі Уповноважений орган зазначає, що здійснення закупівель у вищеперерахованих випадках можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору . Разом з тим при здійсненні закупівель без проведення процедур закупівель, передбачених частиною першою статті 12 Закону, товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник керується положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, а також Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), без урахування здійснених закупівель за тим же предметом у поточному році, за якими укладені відповідні договори. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Водночас під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору (абзац четвертий частини першої статті 2 Закону). (Детальніше з цим питанням можна ознайомитись у випуску журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42). Щодо першого питання. Таким чином, виходячи зі змісту листа МЕРТУ, зекономлені Вами унаслідок проведення закупівлі 90 000,00 грн є новим предметом договору. Щодо другого питання. У випадку потреби здійснити нову закупівлю, на виконання норми Закону, передбаченої частиною першою статті 4 Закону, замовник зобов'язаний відобразити таку закупівлю у річному плані закупівель/додатку до річного плану (залежно від вартісних меж, визначених частиною першою статті 2 Закону). Тобто, якщо очікувана вартість майбутньої закупівлі складатиме 90 000,00 грн – таку закупівлю необхідно відобразити в додатку до річного плану. Щодо третього питання. Корегувати річний план після здійснення закупівлі (приводити його у відповідність до взятих за договором зобов’язань) не потрібно, адже річний план/додаток до річного плану закупівель не є звітним документом, фактично це реєстр закупівель, які планує здійснити замовник, створений задля інформування учасника про такі закупівлі. Щодо четвертого та п’ятого питання. У випадку, якщо Ви маєте потребу використати зекономлені 90 000,00 грн, про які йде мова у Вашому питанні, саме для придбання ідентичного предмета закупівлі, за яким Ви вже провели процедуру закупівлі з очікуваною вартісттю 300 000,00 грн (або для придбання інших предметів закупівлі, за якими Ви вже проводили процедури закупівель), потреба у новій(их) закупівлі(ях) повинна бути обґрунтованою та документально підтвердженою. У випадку, якщо Ви маєте потребу у придбанні нових предметів закупівлі (які ще не купували протягом року), Ви керуєтеся безпосередньо очікуваною вартістю. Тобто, оскільки, у данному випадку мова йде про 90 000,00 грн, відповідно дана сума є меншою від вартісних меж, встановлених в частині першій статті 2 Закону про публічні закупівлі, отже замовник може провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель (допорогова закупівля шляхом здійснення конкурсного відбору у системі), або уклавши прямий договір. З урахуванням вищевикладеного, Ви маєте право дані кошти розділити на декілька сум і на різні предмети закупівлі. Щодо шостого та сьомого питання. У випадку, придбання нового предмета закупівлі з очікуваною вартістю 90 000,00 грн замовник може провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель (допорогова закупівля шляхом здійснення конкурсного відбору у системі), або уклавши прямий договір. У випадку, придбання такого ж предмета закупівлі з очікуваною вартістю 90 000,00 грн (за умови наявності такої потреби та відповідного обгрунтування у ній) замовник може провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель (допорогова закупівля шляхом здійснення конкурсного відбору у системі), або уклавши прямий договір. Закон про публічні закупівлі (стаття 36 Закону) не передбачає збільшення загальної вартості договору про закупівлю (договору, укладеного за результатами здійснення процедур закупівель). Таким чином, при необхідності здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника, Ви можете укласти прямий договір. Також, рекомендуємо Вам ознайомитися з матеріалами щодо планування, викладеними у випуску журналу № 4 (67) за квітень 2017 року на стор. 34-37. Одночасно, звертаємо Вашу увагу на те, що в Законі, дані питання не врегульовано, а роз'яснення МЕРТУ носять рекомендаційний характер. В будь-якому випадку замовник самостійно приймає рішення щодо здійснення відповідної закупівлі. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у вересні проводяться в Києві (щотижня), а також в Житомирі (12-13 жовтня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.