Як зазначено у листі Мінрегіонувід 13.02.2017 № 8/15 – 5717, яке надійшло до редакції журналу Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання2 — Вопросы-ответы2 — Галина1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

12.12.2017

Як оформити тендерне забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії.

 Oksana Solodchuk куратор напрямку з документарних операцій клієнтів UkrSibbank BNP Paribas Group

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
12.12.2017
Читати всю статтю ...

11.12.2017

Як правильно підготувати і подавати пропозицію у держтендер та як оскаржити несправедливе рішення про визначення переможця.

Саме ці дві теми викликали найбільшу зацікавленість учасників V Всеукраїнського #ForumZakupki,

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
11.12.2017
Читати всю статтю ...

В Україні почала працювати спрощена процедура реєстрації лікарських засобів

Відтепер препарати, що пройшли всі етапи перевірки якості в країнах з жорсткими регуляторними вимогами (Швейцарія, Японія, США, Австралія, Канада), можна зареєструвати усього за 17 днів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
11.12.2017
Читати всю статтю ...

08.12.2017

Парламент схвалив Державний бюджет на 2018 рік

За відповідне рішення проголосували  273  народних депутати.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
08.12.2017
Читати всю статтю ...
13.09.2017 09:34   Галина
Доброго дня. Замовником проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт з реконструкції приміщення на 29 млн. грн. в 2016 році. Згідно договору терміни виконання робіт 2018 рік. В процесі виконання виникає потреба у виконанні додаткових робіт протягом всього терміну дії угоди. Так станом на серпень місяць, вересень 2017 року виникла знову необхідність в додаткових роботах в сумах, що не перевищують пороги Закону «Про публічні закупівлі». Не виключена можливість проведення таких робіт і в жовтні та листопаді та в майбутніх періодах. Що робити: – укладати по кожному випадку прямий договір з підрядником? – не оплачувати дані суми та накопичувати напротязі всієї реконструкції і тоді у відповідності до порогів Закону провести або переговорну процедуру або укласти прямий договір? Але Підрядник в свою чергу вимагає оплати за виконані додаткові роботи щомісячно.
Ответ: Добрий день! Як зазначено у листі Мінрегіонувід 13.02.2017 № 8/15 – 5717, яке надійшло до редакції журналу “Радник в сфері державних закупівель”, при виникненні в процесі будівництва додаткових обсягів робіт, що не були передбачені затвердженою проектною документацією, в обов’язковому порядку замовником приймається рішення щодо внесення змін в проектну документацію та визначення джерел фінансування цих робіт. Детальніше про це у випуску Журналу № 5 (68) за травень 2017 року на стор. 25-26. Відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 зміни до затверджених (схвалених) проектів будівництва вносяться на підставі завдання на проектування. При цьому, схвалення та перезатвердження проектів будівництва здійснюється у порядку, встановленому для їх затвердження. Закупівля робіт здійснюється шляхом застосування однієї з процедур, встановлених статтею 12 Закону України “про публічні закупівлі” (далі - Закон) з дотриманням вимог Закону та виходячи з вартісних меж, передбачених ч.1 ст. 2 Закону. Зокрема, ст. 35 Закону передбачено можливість закупівлі додаткових робіт за результатами переговорної процедури. З цього приводу в роз'ясненні МЕРТУ щодо закупілі робіт (лист № 3302-01/38216-06 від 25.11.2016) зазначено наступне. Відповідно до статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням;необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Таким чином, у разі коли замовником було укладено договір на виконання робіт у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі (проведенні додаткових будівельних робіт, що не були включені у початковий проект), вартість якої перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених пунктами 5 і 6 частини другої статті 35 Закону. Але в будь-якому випадку згідно із ст. 11 Закону вибір процедури закупівлі здійснює тендерний комітет або уповноважена особа (особи). Детальніше з листом МЕРТУ щодо закупілі робіт можна ознайомитись у випуску Журналу № 1 (64) за січень 2017 року на стор. 35-37. В той же час звертаємо увагу, що згідно ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у вересні проводяться в Києві (щотижня), а також в Житомирі (12-13 жовтня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85- 71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес- ланч, видача сертифікатів про навчання.