Відповідно до п.18 ч.1 ст.1 ЗУ “Про публічні закупівлі” Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання2 — Вопросы-ответы2 — Наталя Іванівна1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

12.12.2017

Як оформити тендерне забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії.

 Oksana Solodchuk куратор напрямку з документарних операцій клієнтів UkrSibbank BNP Paribas Group

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
12.12.2017
Читати всю статтю ...

11.12.2017

Як правильно підготувати і подавати пропозицію у держтендер та як оскаржити несправедливе рішення про визначення переможця.

Саме ці дві теми викликали найбільшу зацікавленість учасників V Всеукраїнського #ForumZakupki,

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
11.12.2017
Читати всю статтю ...

В Україні почала працювати спрощена процедура реєстрації лікарських засобів

Відтепер препарати, що пройшли всі етапи перевірки якості в країнах з жорсткими регуляторними вимогами (Швейцарія, Японія, США, Австралія, Канада), можна зареєструвати усього за 17 днів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
11.12.2017
Читати всю статтю ...

08.12.2017

Парламент схвалив Державний бюджет на 2018 рік

За відповідне рішення проголосували  273  народних депутати.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
08.12.2017
Читати всю статтю ...
12.09.2017 07:54   Наталя Іванівна
Доброго дня! Чи вважається помилкою? В тендерної документації код ДК 021:2015 вказано всі 9 цифр, торги находяться у стадії підписання договору.
Ответ: Добрий день! З Вашого запитання незрозуміло що є предметом закупівлі - товари, послуги чи роботи, тому надаємо розгорнуту відповідь. Відповідно до п.18 ч.1 ст.1 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу. Згідно розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівліробіт здійснюється замовником за об'єктами будівництва з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої-п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Єдиний випадок, коли вказуються всі дев'ять цифр - у випадку, якщо замовник не може підбрати підходящий код класифікатора, він має право скористатися кодом CPV ”99999999-9 — Не відображене в інших розділах”. Таким чином, визначення предмету закупівлі послуг за показником 9-ї цифри (крім коду 99999999-9) буде порушенням Порядку визначення предмета закупівлі. При цьому, відповідальності конкретно за неправильний вибір коду класифікатора не передбачено. Але відповідальність може наступити якщо виявиться, що це не просто помилка, а таким чином замовник здійснив поділ предмета закупівлі з метою уникнення передбаченої Законом процедури відкритих торгів (ч. 7 ст. 2 Закону, ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення). В майбутньому, при визначені кода класифікатора рекомендуємо користуватись сервісами доступними за наступними посиланнями: 1)http://cep.kse.org.ua/article/cpv/index.html - цей сервіс дозволяє побачити за яким CPV-кодом інші замовники купують аналогічні товари. Друга частина сервісу - інформація про постачальників вибраного в пошуку товару (ТОП-20 за кількістю переможних процедур). Також є додаткова можливість обрати постачальника за певним регіоном. Вся інформація, представлені в цьому сервісі, з офіційного API ProZorro. 2) http://radnuk.com.ua/poshyk-dk/ - сервіс пошуку за ключовим словом в словнику CPV на нашому офіційному сайті. Тут також можливо зробити пошук за кодом-CPV. Детальніше з цим питанням можна ознайомитись у випуску Журналу № 1 (64) за січень 2017 року на стор. 44-46, у випуску Журналу № 2 (65) за лютий 2017 року на стор. 8-12. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у вересні проводяться в Києві (щотижня), а також в Житомирі (12-13 жовтня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85- 71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес- ланч, видача сертифікатів про навчання.