У листі МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2017 зазначено Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання2 — Вопросы-ответы2 — Зоряна1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

16.02.2018

До уваги замовників та учасників, які у 2018-ці відвідували семінари та навчання з публічних закупівель

Розділ “Практичні матеріали” на нашому офіційному сайті radnuk.com.ua поповнено презентацією Закону про моніторинг.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.02.2018
Читати всю статтю ...

15.02.2018

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника».

Електронна банківська гарантія. Нюанси оформлення та найпоширеніші помилки учасників. Дата зустрічі: середа 28.02.2018.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.02.2018
Читати всю статтю ...

Практика оскарження.

Відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції у зв’язку з неподанням або поданням невідповідного документа після проведення аукціону https://youtu.be/YWIZWfWwQrI

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.02.2018
Читати всю статтю ...

Зустрічайте! Методично - практичні матеріали ТОМ IV.

Вартість 348 грн. з доставкою Новою поштою. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.02.2018
Читати всю статтю ...

Інформаційна взаємодія між Державним реєстром лікарських засобів та ProZorrо - відтепер працює офіційно

З текстом наказу можна ознайомитись на порталі ЛігаЗакон за посиланням: goo.gl/k8vwrW

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.02.2018
Читати всю статтю ...
11.09.2017 10:08   Зоряна
Добрий день! Підкажіть будь-ласка, проведено процедуру відкритих торгів, укладено договір, до деяких поставок є додаткові угоди на зменшення ціни за одиницю продукції без зміни кількості. Таким чином по кожній додатковій угоді вивільнено певні суми коштів 10 000, 7000, та інші суми. Чи можна ці суми вважати такими , які ми обєктивно не могли передбачити , і вважати їх , як додатково отримані, як їх відображати в додатку до річного плану?
Ответ: Добрий день! У листі МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2017 зазначено, що Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Якщо очікувана вартість предмета закупівлі є меншою ніж вартісні межі, встановлені ч.1 ст. 2 Закону замовник може провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель, або уклавши прямий договір. Разом з тим при здійсненні закупівель без проведення процедур закупівель, передбачених частиною першою статті 12 Закону, товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник керується положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, а також Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), без урахування здійснених закупівель за тим же предметом у поточному році, за якими укладені відповідні договори. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. (Детальніше з цим питанням можна ознайомитись у випуску журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42). Проте, звертаємо Вашу увагу на те, що в Законі це питання не врегульовано, а роз'яснення МЕРТУ носять рекомендаційний характер. В будь-якому випадку замовник самостійно приймає рішення щодо застосування процедури закупівлі. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.