>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

15.11.2017

Позиції органу оскарження - Антимонопольного комітету України.

https://youtu.be/He7Nc8WYxSU Практика оскарження, щодо вимог тендерної документації, а саме щодо встановлення досвіду роботи працівників учасника.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Державний Бюджет на 2018 рік прийнято у першому читанні

Документ передбачає суттєве збільшення фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

П'ятий всеукраїнський Forum Zakupki, Львів

9 листопада, готель Таурус

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...
07.09.2017 10:58   Олена
Добрий день! Допоможіть розібратися в такій ситуації. В замовника діє тендерний комітет, в положенні про комітет вказано, що комітет проводить закупівлі за процедурами згідно Закону. В замовника є також "відповідальна особа за проведення електронних закупівель". Дана особа займається допороговими закупівлями. Оголошує закупівлю, проте коли приходить момент визначення переможця, то робиться протокол тендерного комітету про визначення переможця (відповідальна особа не в складі комітету). Повноваження даної особи не прописані, хоча є і положення про допорогові закупівлі. Чи можна ввести до складу комітету цю особу і як прописати її повноваження? У протоколі? Внести до положення про тендерний? дякую.
Ответ: Добрий день! В першу чергу зазначимо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) не регулює питання проведення допорогових закупівель. Відповідно до ст. 11 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) замовник утворює тендерний комітет для організації та проведення процедур закупівель, передбачених Законом. Тобто, тендерний комітет за Законом не відповідає за проведення допорогових закупівель. Про це, до речі, вказано і у Вашому положенні про тендерний комітет. Таким чином, у Вашого тендерного комітету не має повноважень для визначення переможця допорогової закупівлі. В Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженному наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок) також не визначено хто має проводити допорогові закупівлі, в ньому мова йде виключно про замовника взагалі. Відповідно замовник сам має визначитись з тим, хто буде проводити допорогові закупівлі. Наприклад, замовник може призначити відповідальну особу або створити комітет з допорогів, для здійснення допорогових закупівельвід початку і до кінця. Повноваження та обов'язки відповідальної особи/комітету з допорогів можна прописати у відповідному положенні. Крім того, ні Законом, на Порядком не заборонено замовнику покласти обов'язки щодо проведення допорогів на тендерний комітет, але тоді про це необхідно вказати в положенні про тендерний комітет. У Вашому випадку можемо порадити залишити відповідальну особу, а її повноваження та обов'язки прописати у Вашому положенні про допорогові закупівлі. В той же час, відповідно до ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону тендерний комітет або уповноважена особа (особи) планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель. Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи) (ч. 1 ст. 10 Закону). Таким чином, додаток до річного плану затверджує тендерний комітет або уповноважена особа. Більш детально питання допорогових закупівель викладено у випуск журналу № 6 (57) за червень 2016 року, стор. 23–27; у випуску журналу № 12 (63) за грудень 2016 року, стор. 23-23; у випуску журналу № 11 (62) за листопад 2016 року, стор. 45–47. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у вересні проводяться в Києві (щотижня), а також в Житомирі (12-13 жовтня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85- 71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес- ланч, видача сертифікатів про навчання.