>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

15.11.2017

Позиції органу оскарження - Антимонопольного комітету України.

https://youtu.be/He7Nc8WYxSU Практика оскарження, щодо вимог тендерної документації, а саме щодо встановлення досвіду роботи працівників учасника.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Державний Бюджет на 2018 рік прийнято у першому читанні

Документ передбачає суттєве збільшення фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

П'ятий всеукраїнський Forum Zakupki, Львів

9 листопада, готель Таурус

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...
16.08.2017 13:54   Віталій
Добрий день. Установою для організації та проведення процедур закупівлі визначена уповноважена особа. Згідно п. 1.4 Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) замовником не може бути одночасно визначено відповідальними за організацію та проведення одних і тих самих процедур закупівель тендерний комітет та уповноважену особу (осіб). До визначення уповноваженої особи організацією та проведенням процедур займався тендерний комітет, яким були проведені процедури закупівлі, зокрема переговорна процедура закупівлі та відкриті торги. При виникненні необхідності внесення змін до укладених договорів за результатами проведення тендерним комітетом відповідних тендерних процедур, хто повинен розглядати, вносити зміни, оприлюднювати повідомлення про внесення змін до договору та звіт про виконання договору тендерний комітет чи уповноважена особа? Подібна ситуація з допороговими закупівлями: хто повинен завершити розпочаті допорогові закупівлі, відповідальна особа, яка розпочала відповідну закупівлю, чи призначена нова відповідальна особа. Також прохання надати роз’яснення щодо складання протоколів уповноваженою особою, а саме: яким чином оформлювати зміст протоколу – присутні, порядок денний, слухали, вирішили (або, за можливості, надати зразок протоколу розгляду тендерної пропозиції, визначення переможця, надрукованих на стор. 11-15 журналу «РДЗ» № 5 (68) за травень 2017 р. не для тендерного комітету, а для уповноваженої особи)? Дуже дякую за відповідь.
Ответ: Добрий день! По першому питанню. З Вашого питання випливає, що в установі визначено одну уповноважену особу, проте не зрозуміло: чи з визначенням уповноваженої особи в установі було прийнято рішення про припинення діяльності вже існуючого тендерного комітету чи ні?В будь-якому випадку, відповідно до п. 1.4 Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 557 від 30.03.2016 р. замовником не може бути одночасно визначено відповідальними за організацію і проведення одних і тих самих процедур закупівель тендерний комітет та уповноважену особу.Таким чином, в разі, якщо раніше утворений тендерний комітет не ліквідовано та він продовжує існувати, задля здійснення уповноваженою особою складання, затвердження та зберігання відповідних документів з вже проведених процедур закупівель, а також оприлюднення уповноваженою особою інформації та звіту щодо таких закупівель в порядку, передбаченому ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - необхідно рішення замовника (наказ керівника тощо) щодо визначення відповідальним за вказані закупівлі уповноваженої особи з одночасним звільненням від такої відповідальності тендерного комітету. В разі відсутності вказаного рішення, такі функції покладаються на існуючий тендерний комітет.У випадку, якщо тендерний комітет ліквідовано та закупівлі здійснюються виключно єдиною уповноваженою особою, на останню, в числі інших обов’язків щодо організації та проведення закупівель також автоматично покладаються вищевказані функції відносно вже проведених процедур закупівель, оскільки в даному випадку не буде мати місце одночасне виконання організації та проведення тих самих процедур з тендерним комітетом. Також звертаємо Вашу увагу на Лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (вих. № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 р.), який також містить роз’яснення інформативного характеру з даного приводу. Детальніше з ним, а також з коментарем редакції Ви можете ознайомитися у випуску журналу № 10(61) за жовтень 2016 року на стор. 43-45. По другому питанню. Проведення так званих “допорогових закупівель” нормами Закону не регулюється, окрім надання права замовникам використовувати електронну систему для проведення таких закупівель. Єдиним документом, який наразі регулює дану сферу закупівель є Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (зараз - ДП “Прозорро”) № 35 від 13.04.2016 р. Вказаним документом не передбачено обов’язковість організації та проведення допорогових закупівель членами тендерного комітету чи уповноваженою особою, та, як наслідок, не встановлено правових підстав діяльності відповідальних осіб за проведення допорогових закупівель. Одночасно слід зазначити, що відповідно до Листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (вих. № 3302-06/31462-06 від 30.09.2016 р.), ураховуючи, що Законом не регулюється здійснення допорогових закупівель, замовник у такому разі самостійно визначає відповідальних за проведення допорогових закупівель. Виходячи з викладеного, завершувати розпочату допорогову закупівлю може як відповідальна особа, що її розпочала, так і призначена нова відповідальна особа, а також обидві вказані відповідальні особи, якщо перша не була звільнена від виконання таких обов’язків. Більш детально питання застосування Порядку проведення допорогових закупівель викладено у випуску журналу № 12 (63) за грудень 2016 року у статті “Логіка допорогової закупівлі:поспішаючи по досвід, не ігноруймо знання”, стор. 23-23. По третьому питанню. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. Закон не містить окремих вимог щодо складання протоколів з оформлення рішення тендерного комітету чи уповноваженої особи, тому протокол щодо оформлення рішення уповноваженої особи складається за тими же правилами, що й протокол щодо оформлення рішення тендерного комітету, розміщений у випуску журналу № 5 (68) за травень 2017 року у статті “Розглядаємо та оцінюємо пропозиції учасників за законом про публічні закупівлі”, стор. 8-15, з відповідною заміною термінів, що пов’язані з членами тендерного комітету на уповноважену особу, вимоги щодо присутніх, порядку денного, голосування, результатів однакові в обох випадках. Відмінність лише в тому, що рішення прийматиме уповноважена особа одноосібно. Звертаємо Вашу увагу на те, що саме зараз діють неймовірні знижки на передплату Журналу “Радник в сфері державних закупівель” на ІІ півріччя: 1092 грн. за 6 журналів замість 1272 грн. Передплатний індекс журналу: 89613. Більш детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном: (044) 451-85-71.