>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

15.11.2017

Позиції органу оскарження - Антимонопольного комітету України.

https://youtu.be/He7Nc8WYxSU Практика оскарження, щодо вимог тендерної документації, а саме щодо встановлення досвіду роботи працівників учасника.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Державний Бюджет на 2018 рік прийнято у першому читанні

Документ передбачає суттєве збільшення фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

П'ятий всеукраїнський Forum Zakupki, Львів

9 листопада, готель Таурус

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...
16.08.2017 09:08   Віолетта
Добрий день! Відповідно до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Згідно ст. 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Відповідно до ст. 6. Закону України про електронні документи для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов'язані з використанням електронних цифрових підписів, регулюються законом. Використання інших видів електронних підписів в електронному документообігу здійснюється суб'єктами електронного документообігу на договірних засадах. Чи правильно ми розуміємо, що враховуючи ст. 6 вищевказаного закону, учасник може використовувати електронний підпис, а не зобов’язаний. Таким чином, замовник не має право прописувати в тендерній документації обов’язковість накладання ЕЦП при поданні тендерної пропозиції від учасника Крім того, згідно з пунктом 1 частини першої статті 1 Закону авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка є частиною системи та забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення процедур закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Оператор авторизованого електронного майданчика (далі - оператор) - юридична особа, зареєстрована в установленому законом порядку на території України, що має право на використання такого електронного майданчика (абзац четвертий пункту 2 Порядку функціонування системи). Відповідно до пункту 7 Порядку функціонування системи оператор повинен забезпечити можливість проведення передбачених Законом процедур закупівель в електронній системі закупівель залежно від рівня акредитації, та відповідність авторизованого електронного майданчика вимогам, визначеним у пунктах 8-10 Порядку функціонування системи. Разом з тим, згідно з Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок розміщення інформації), затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 N 477, зокрема замовник/учасник для отримання доступу до автоматизованого робочого місця безоплатно проходить реєстрацію на авторизованому електронному майданчику шляхом здійснення одного із способів ідентифікації/авторизації відповідно до порядку, установленого Кабінетом Міністрів України. . Друге питання: Чи правильно ми розуміємо, враховуючи вищенаведене, що саме оператор електронного майданчику при подані документів учасником закупівлі повинен вимагати накладання ЕЦП до всіх вимог прописаних в Законах та Порядку та для ідентифікації/авторизації. Заздалегідь вдячні!
Ответ: Добрий день! По-першому питанню. Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі” подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Згідно ст. 12 Закону України “Про публічні закупівлі” під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Згідно статті 5 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Також відповідно статті 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" накладанням електронног опідпису завершується створення електронного документа. При цьому, технічно на електронних майданчиках не реалізовано функціонал щодо обов’язковості накладання ЕЦП учасником. Проте, відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі її невідповідності умовам тендерної документації. Зважаючи на це, саме учасник при вивченні тендерної документації обов’язково повинен звертати увагу на вимоги, встановлені замовником та детально аналізувати їх. Якщо тендерною документацією передбачено накладання ЕЦП учасника на подану тендерну пропозицію, то він зобов’язаний виконати вказану вимогу, а в протилежному випадку його пропозиція підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам тендерної документації. По-другому питанню. З вищевказаного випливає, що вимогу щодо накладання учасниками ЕЦП вказує замовник в тендерній документації. Більш детальну інформацію щодо використання електронного цифрового підпису при поданні тендерної пропозиції, а також щодо практики розгляду подібних справ Органом оскарження Ви можете отримати в статті “Використання ЕЦП при поданні тендерної пропозиції” у випуску журналу № 3 (66) за березень 2017 року на стор. 23-24. Звертаємо Вашу увагу на те, що саме зараз діють неймовірні знижки на передплату Журналу “Радник в сфері державних закупівель” на ІІ півріччя: 1092 грн. за 6 журналів замість 1272 грн. Передплатний індекс журналу: 89613. Більш детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном: (044) 451-85-71.