Згідно статті 38 Закону про публічні закупівлі Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання2 — Вопросы-ответы2 — Микола1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

12.12.2017

Як оформити тендерне забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії.

 Oksana Solodchuk куратор напрямку з документарних операцій клієнтів UkrSibbank BNP Paribas Group

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
12.12.2017
Читати всю статтю ...

11.12.2017

Як правильно підготувати і подавати пропозицію у держтендер та як оскаржити несправедливе рішення про визначення переможця.

Саме ці дві теми викликали найбільшу зацікавленість учасників V Всеукраїнського #ForumZakupki,

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
11.12.2017
Читати всю статтю ...

В Україні почала працювати спрощена процедура реєстрації лікарських засобів

Відтепер препарати, що пройшли всі етапи перевірки якості в країнах з жорсткими регуляторними вимогами (Швейцарія, Японія, США, Австралія, Канада), можна зареєструвати усього за 17 днів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
11.12.2017
Читати всю статтю ...

08.12.2017

Парламент схвалив Державний бюджет на 2018 рік

За відповідне рішення проголосували  273  народних депутати.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
08.12.2017
Читати всю статтю ...
11.08.2017 12:50   Микола
Добрий день! Підкажіть, будь ласка, яка відповідальність за не проведення тендеру згідно Закону та яка відповідальність за це порушення у тендерного комітету (детальніше) та яка відповідальність за не своєчасне оприлюднення звітів про укладені договори. Якщо можно, додайте ссилки на нормативні документи. Дякую.
Ответ: Доброго дня! Згідно статті 38 Закону про публічні закупівлі за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено за здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Отже за вище наведені Вами приклади передбачена адміністративна відповідальність згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Детальнішу інформацію щодо притягення до відповідальності Ви можете прочитати в таких статтях: «Притягнути не можна, звільнити: уникнення відповідальності через малозначність порушення» — журнал № 3 (42) за березень 2015 року, стор. 12–17. «Пам’ятка для замовників торгів щодо складання протоколів про адміністративне правопорушення за статтею 164-14 КУпАП» — журнал № 6 (57) за липень 2016 року, стор. 31–38. «Аналіз судової практики при винесенні судами першої інстанції України рішень за результатами розгляду адміністративних справ за статтею 164-14 КУпАП» — журнал № 8 (59) за серпень 2016 року, стор. 32–41.19. «Апеляційне оскарження постанови у справі про адміністративне правопорушення за статтею 164-14 КУпАП: практичний інструментарій» — журнал № 9 (50) за вересень 2016 року, стор. 28–36. «Складання протоколів про адмінправопорушення за статтею 164-14 КУпАП за новими правилами» — журнал № 2 (65) за лютий 2017 року, стор. 24–25.