>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

19.10.2017

Увага!

Нові форми бюджетної звітності на Еdata

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.10.2017
Читати всю статтю ...

Швидкий доступ до всіх інструментів для дослідження публічних закупівель

Команда DOZORRO створили на своєму порталі сторінку, яка містить посилання на  інструменти та сервіси

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.10.2017
Читати всю статтю ...

18.10.2017

Перші електронні майданчики публічних закупівель адаптовано для ЕСКО-тендерів

На сьогоднішній день, декілька авторизованих електронних майданчиків публічних закупівель вже можуть проводити електронні аукціони із закупівлі енергосервісу

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.10.2017
Читати всю статтю ...

17.10.2017

Порада від Радника

Як потрібно визначати вартість предмета закупівлі робіт, щоб помилково не перевищити межу в 1,5 млн. грн.?  

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.10.2017
Читати всю статтю ...
08.08.2017 17:32   Назарій
Замовником проведено процедуру закупівлі по відкритим торгам за лотами. Кількість лотів 34. За результатами розгляду пропозицій переможцем за 24-ма лотами визначено одного і того ж Учасника (надалі – Учасник1). Між Замовником та Учасником1 укладено один договір із різними специфікаціями (відповідно до кожного лоту) відповідно технічного завдання тендерної документації та відповідно до пропозицій за результатами аукціону. Вимога ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо відповідності договору ціновій пропозиції та відповідності технічним умовам дотримана. Під час реєстрації даного договору в органі Казначейства, посадова особа Казначейства надає відмову у реєстрації у зв’язку із тим, що «договір мав укластися за кожним лотом окремо», відповідно із-за відсутності договору на закупівлю. Чи правомірна дана відмова? Чи порушив Замовник в даному випадку вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»?
Ответ: Доброго дня! Звертаємо увагу, що по даному питанню нещодавно від 02.08.2017 МЕРТУ надало лист інформативного характеру в якому зазначено, що відповідно до пункту 5 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Частиною четвертою статті 36 Закону встановлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених частиною четвертою статті 36 Закону. Водночас, оскільки Законом передбачена можливість здійснювати закупівлі за окремими частинами предмета закупівлі (лотами), договір про закупівлю укладається за результатом процедури закупівлі із' переможцем за кожним лотом окремо. У разі якщо переможцем за всіма лотами є один і той самий суб’єкт, замовник може укласти один договір про закупівлю за умови, що така можливість була передбачена тендерною документацією та проектом договору. Детальніше з даним розясненням Ви можете ознайомитися в Журналі № 9 (72) за вересень 2017. Звертаємо Вашу увагу на те, що саме зараз діють неймовірні знижки на передплату Журналу «Радник в сфері державних закупівель» на ІІ півріччя: 1092 грн за 6 журналів замість 1272 грн. Передплатний індекс журналу: 89613. Більше детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном: (044) 451-85-71.