>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

18.08.2017

До уваги замовників!

Кабінет Міністрів України затвердив зміни до постанови Уряду від 4 квітня 2001 р. № 332 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.08.2017
Читати всю статтю ...

17.08.2017

Підсумки семінару для замовників 15 серпня 2017 року на тему:

Дізнаємось та користуємось новинками у сфері публічних закупівель та в prozorro 2017

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.08.2017
Читати всю статтю ...

Україна відкрила дані про бенефіціарів компаній

та стала першою країною у світі, яка приєдналася до Глобального реєстру бенефіціарних власників

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.08.2017
Читати всю статтю ...

16.08.2017

Оприлюднено Постанову Кабміну, якою внесенно змін до Порядку функціонування електронної системи закупівель

 передбачається удосконалити окремі положення Порядку з метою належного функціонування електронної системи закупівель

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.08.2017
Читати всю статтю ...

МОЗ України пропонує відтермінувати вимогу закупівлі лікарських засобів за Нацпереліком до 1 січня 2018

МОЗ України підготовлено проект постанови Кабінету Міністрів України

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.08.2017
Читати всю статтю ...
07.08.2017 17:46   Ніна
В прошлому році згідно проекту на капремонт кошторисна вартість робіт склала 1400 тис. грн. На цю суму була проведена допорогова закупівля, укладений договір, виконані роботи згідно цього проекту та проведений повний розрахунок. В цьому році було зроблено коригування цього проекту і вартість робіт склала вже 2400 тис.грн. Що нам проводити, відкриті торги чи допорогові? В нас проект є на 1400 тис. грн. і 2400 тис. грн. Дякую.
Ответ: Добрий день! З Вашого питання не зрозуміло навіщо вносились корегування в проект, для виконання робіт за яким вже було проведено закупівлю, укладено і виконано в повному обсязі договір, а не розроблено окремий проект. Такі дії можуть бути розцінені як навмисний поділ предмета закупівлі з метою уникнення процедури відкритих торгів. Але, якщо корегування стосується включення до проекту додаткових робіт, які не були передбачені в первісному проекті, їх закупівлю слід проводити виходячі з вартісних меж, встановлених в ч.1 ст. 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). Якщо очікувана вартість закупівлі додаткових робіт перевищує зазначені межі - потрібно проводити процедуру закупівлі відповідно до Закону. Також звертаємо увагу, що згідно пункту 6 частини 2 сатті 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. У разі якщо вартість додаткових будівельних робіт не перевищує пороги Закону Ви можете провести допорогову закупівлю або заключити прямий договір та розмістити звіт про укладення договору. Детальнішу інформацію щодо даного питання Ви можете прочитати в листі МЕРТУ у Журналі № 1 (64) за січень 2017 на стор. 35 - 37. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників в серпні проводяться в Києві (щотижня), а також в Одесі (17-18 серпня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.