>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

18.08.2017

До уваги замовників!

Кабінет Міністрів України затвердив зміни до постанови Уряду від 4 квітня 2001 р. № 332 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.08.2017
Читати всю статтю ...

17.08.2017

Підсумки семінару для замовників 15 серпня 2017 року на тему:

Дізнаємось та користуємось новинками у сфері публічних закупівель та в prozorro 2017

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.08.2017
Читати всю статтю ...

Україна відкрила дані про бенефіціарів компаній

та стала першою країною у світі, яка приєдналася до Глобального реєстру бенефіціарних власників

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.08.2017
Читати всю статтю ...

16.08.2017

Оприлюднено Постанову Кабміну, якою внесенно змін до Порядку функціонування електронної системи закупівель

 передбачається удосконалити окремі положення Порядку з метою належного функціонування електронної системи закупівель

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.08.2017
Читати всю статтю ...

МОЗ України пропонує відтермінувати вимогу закупівлі лікарських засобів за Нацпереліком до 1 січня 2018

МОЗ України підготовлено проект постанови Кабінету Міністрів України

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.08.2017
Читати всю статтю ...
07.08.2017 13:36   Ірина
Чи може підрядна організація, яка не подавала інформацію про намір залучення субпідрядника та з якою укладено договір за результатами проведення торгів, залучити субпідрядника вже в процесі виконання робіт? Залучення субпідрядника за письмовою згодою замовника визначено у проекті договору підряду, складеного з урахуванням вимог Постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 "Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві"
Ответ: Доброго дня! Законом про публічні закупівлі не передбачено неможливості залучення субпідрядників на етапі виконання договору. Зважаючи на те, що даного питання не врегульовано Законом про публічні закупівлі, слід звернутись до вимог ЦК України та ГК України. Відповідно до ч.2 ст. 319 ГК України підрядник має право за згодою замовника залучати до виконання договору як третіх осіб субпідрядників, на умовах укладених з ними субпідрядних договорів, відповідаючи перед замовником за результати їх роботи. У цьому випадку підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядниками - як замовник. Статтею 838 ЦК України встановлено, що підрядник має право, якщо інше н встановлено договором залучати до виконання робіт інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовниками за результат їхньої роботи. Сутність системи генерального підряду полягає в наступному:1) замовник доручає виконання всього комплексу робіт генпідряднику;2) генпідрядник за загальним правилом самостійно залучає до виконання частки або всього комплексу робіт субпідрядника;3) генпідрядник знаходиться у правовідносинах з замовником і субпідрядником, а між останніми самостійних правовідносин не виникає, а тому вони не мають права пред'являти один одному претензії або будь-які інші вимоги;4) відповідальність перед замовником за невиконання або неналежне виконання зобов'язань субпідрядником несе генпідрядник;5) генеральний підрядник у правовідносинах з субпідрядником є замовником і виконує всі його обов'язки, а зокрема з прийняття та оплати робіт. Для замовника організація будівельних робіт за системою генерального підряду вигідна тим, що він не повинен організовувати взаємодію та координацію дій всіх будівельних організацій. Він має справу лише з однією особою, яка є професіоналом у галузі капітального будівництва. Генеральний підрядник - підрядник, який залучає до виконання робіт третіх осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. Субпідрядник - підрядник, який у порядку, визначеному договором підряду та на підставі договору субпідряду, укладеному з генеральним підрядником, залучається до виконання робіт (ст. 3 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві" від 01.08.2005 р. N 668). На залучення субпідрядників генеральний підрядник повинен отримати згоду замовника. Доцільно оформлювати її у письмовій формі. Кількість субпідрядників, обсяг та види робіт, які їм передаються, визначає генпідрядник. У випадку передачі ним субпідрядникам усього обсягу робіт він має обов'язок координації їх дій, організації проведення всього комплексу робіт, загального керівництва та контролю. Тільки генеральний підрядник має відносини як із замовником, так і з субпідрядником. Він же відповідає перед замовником за виконання, належне виконання зобов'язань останнім і за виконання замовником своїх обов'язків за договором. Субпідрядник повинен своїми силами, засобами та за свій рахунок і на свій ризик виконати доручені йому роботи. Він самостійно забезпечує їх якість та строки виконання. При цьому він несе повну відповідальність за це перед генпідрядником. Замовник може пред'явити претензії з приводу виконання вищенаведеного тільки генпідряднику, якщо інше не встановлено договором або законом. У свою чергу розрахунки за виконані субпідрядником роботи, їх прийняття здійснює генпідрядник, а тому всі претензії та вимоги, пов'язані з порушенням договірних зобов'язань замовником, субпідрядник пред'являє генпідряднику, якщо інше не передбачено договором. Субпідрядні роботи є складними і виникають на підставі договору генерального підряду (основного договору), який укладається між замовником та генпідрядником, і договору субпідряду між генпідрядником та кожним окремим субпідрядником. Субпідрядний договір, як і основний договір, є договором підрядного типу. Його правова регламентація здійснюється не тільки гл. 33 ГК України та Загальними умовами укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. N 668, але й загальними нормами ЦК про правочин, цивільно-правовий договір, про підряд. Умови субпідрядного договору повинні бути узгоджені з положеннями договору генерального підряду, зокрема щодо предмета, змісту, строків виконання, як окремих станів, видів робіт, так і строків виконання договорів. Форма договору субпідряду - проста письмова. Типових чи примірних договорів субпідряду органами державної влади не затверджено.