>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

18.08.2017

До уваги замовників!

Кабінет Міністрів України затвердив зміни до постанови Уряду від 4 квітня 2001 р. № 332 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.08.2017
Читати всю статтю ...

17.08.2017

Підсумки семінару для замовників 15 серпня 2017 року на тему:

Дізнаємось та користуємось новинками у сфері публічних закупівель та в prozorro 2017

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.08.2017
Читати всю статтю ...

Україна відкрила дані про бенефіціарів компаній

та стала першою країною у світі, яка приєдналася до Глобального реєстру бенефіціарних власників

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.08.2017
Читати всю статтю ...

16.08.2017

Оприлюднено Постанову Кабміну, якою внесенно змін до Порядку функціонування електронної системи закупівель

 передбачається удосконалити окремі положення Порядку з метою належного функціонування електронної системи закупівель

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.08.2017
Читати всю статтю ...

МОЗ України пропонує відтермінувати вимогу закупівлі лікарських засобів за Нацпереліком до 1 січня 2018

МОЗ України підготовлено проект постанови Кабінету Міністрів України

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.08.2017
Читати всю статтю ...
07.08.2017 11:58   Марина
Підприємство планує процедуру відкритих торгів. Виробників товару обмежена кількість на ринку. Важливим для замовника є можливість потенційного постачальника поставити в термін потрібну кількість товару. Чи є дискримінаційною складової внесення вимог до тендерної документації про надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа учасника про наявність заявленої замовником кількості товару на складі або гарантійний лист будь-якого виробника товару про можливість надати учаснику в разі перемоги в тендері потрібну кількість товару?
Ответ: Доброго дня! Згідно частини 1 статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вищенаведена вимога може бути кваліфікована учасником, як дискримінація. Рекомендуємо Вам ознайомитися в Журналі № 8 (71) за серпень 2017 року на стор. 42 з рішення суду щодо вимоги про надання учасником договору представництва чи дистрибуційного договору, який вимагався в разі, коли учасник торгів не є виробником продукції, що є предметом закупівлі. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie