Згідно частини 1 статті 3 Закону Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання2 — Вопросы-ответы2 — Марина1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

Уряд затвердив перелік органів, на які не поширюється мораторій на перевірки

З текстом постанови можна ознайомитись за посиланням: goo.gl/uno7pu

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.02.2018
Читати всю статтю ...

22.02.2018

Уряд скасував необхідність розробки та погодження історико-містобудівного обґрунтування

 Вся проектна документація на нове будівництво і історично населених місцях буде розроблятися виключно відповідно до історик-архітектурних опорних планів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.02.2018
Читати всю статтю ...

21.02.2018

ProZorro плани на майбутнє

24 години на виправлення помилок

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.02.2018
Читати всю статтю ...

20.02.2018

Визнання недійсним рішення Замовника

про відхилення тендерної пропозиції Учасника та визнання недійсним рішення Замовника про відміну торгів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.02.2018
Читати всю статтю ...
07.08.2017 11:58   Марина
Підприємство планує процедуру відкритих торгів. Виробників товару обмежена кількість на ринку. Важливим для замовника є можливість потенційного постачальника поставити в термін потрібну кількість товару. Чи є дискримінаційною складової внесення вимог до тендерної документації про надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа учасника про наявність заявленої замовником кількості товару на складі або гарантійний лист будь-якого виробника товару про можливість надати учаснику в разі перемоги в тендері потрібну кількість товару?
Ответ: Доброго дня! Згідно частини 1 статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вищенаведена вимога може бути кваліфікована учасником, як дискримінація. Рекомендуємо Вам ознайомитися в Журналі № 8 (71) за серпень 2017 року на стор. 42 з рішення суду щодо вимоги про надання учасником договору представництва чи дистрибуційного договору, який вимагався в разі, коли учасник торгів не є виробником продукції, що є предметом закупівлі. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie