>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

18.10.2018cal

18.10.2018

Верховна рада України сьогодні, 18 жовтня, у другому читанні прийняла Кодекс з процедур банкрутства. 


 Документ підтримали 237 народних депутатів.   

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
17.10.2018cal

17.10.2018

#Поради_від_Радника


Закупівля постачання та розподілу електричної енергії. Чи потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
16.10.2018cal

16.10.2018

Підсумки семінару для замовників на тему:


 Купуємо електричну енергію по-новому: від переговорної процедури до відкритих торгів

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
02.08.2017 08:40   Тетяна
Замовником були проведені відкриті торги, які були оголошені на загальну кількість предмета закупівель, а вже в тендерній документації прописано асортимент. Чи потрібно замовнику оприлюднювати внесення змін до договору згідно ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо змінюється кількість кожної позиції асортименту без зміни загальної кількості предмету закупівлі?
Ответ: Добрий день! Перш за все, давайте визначимось чи є у Вас підстави вносити зміни до договору згідно ст. 36 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). За результатами відкритих торгів замовник укладає договір про закупівлю з переможцем торгів, тобто учасником, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації та визначена як найбільш економічно вигідна. Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених в ч. 4 ст. 36 Закону. Відповідно до ст. 180 Господарського кодексу України предмет договору відноситься до істотних умов договору. Таким чином, вносити зміни до предмету договору, в т.ч. здійснювати внутрішній перерозподіл між різними позиціями, з яких складається предмет закупівлі, необхідно у відповідності до умов ч. 4 ст. 36 Закону. З огляду на обсяг наведеної у Вашому запитанні інформації та переглянувши випадки, перелічені в ч. 4 ст. 36 Закону можемо дійти висновку, що вказаний у Вашому запитанні випадок для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю не передбачено ч.4 ст. 36 Закону. Щодо необхідності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору, звертаємо Вашу увагу на ч. 1 ст. 10 Закону, в якій визначено, що повідомлення про внесення змін до договору - публікується замовником на веб-порталі Уповноваженого органу протягом трьох днів з дня внесення змін. При цьому, тут не уточнюється, що таке повідомлення публікується тільки щодо зміни істотних умов договору. Таким чином, рекомендуємо публікувати в електронній системі закупівель повідомлення про всі зміни, що вносяться до договору, а не тільки про зміни істотних умов договору. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.