>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

23.06.2018cal

23.06.2018

УВАГА!


безкоштовна телефонна гаряча лінія буде працювати у суботу 23 червня з 10:00 по 12:00

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
21.06.2018cal

21.06.2018

Лист МЕРТУ щодо застосування санкцій


Міністерство економічного розвитку і торгівлі України оприлюднило на своєму офіційному сайті узагальнені відповіді рекомендаційного характеру

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.06.2018cal

20.06.2018

#Поради_від_Радника


Чи правомірна дія замовника, якщо прийняття рішення про намір укласти договір і оприлюднення цього рішення відбувається в один і той же день?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.06.2018cal

Нагадуємо


з 01.07.2018 доступ до Реєстрів Мін’юсту буде можливим виключно з використанням захищених носіїв особистих ключів ЕЦП

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
01.08.2017 13:49   Наталія Ф.
доброго дня, підскажіть будь ласка як діяти тендерному комітету...зараз ми проходимо реорганізацію обєднуємось в територіальну громаду, з 1 серпня в нас обєднаний бюджет з селами які до нас приєднались,що робити з закупками які вже проводились до цього і ще будуть проводитись,робити новий річний план і додаток до нього,проводити тендер чи то вже все нові закупки.????
Ответ: Добрий день! По-перше, щодо закупівель, які вже відбулись. Якщо не зникла потреба в тих товарах, роботах, послугах, на закупівлю яких укладено договори і об’єднана територіальна громада є повноправним правонаступником за цими договорами, тоді ці договори діють до свого виконання. Також звертаємо увагу на лист МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016, якщо Вам виділяють додаткові кошти або з’являється нова потреба, яку Ви об’єктивно не могли передбачити на початку року або на момент проведення закупівлі це може розглядатись як новий предмет договору. В такому випадку замовник приймає рішення щодо застосування процедури закупівлі виходячи з вартісних меж, встановлених в ч. 1 ст.2 Закону. Якщо очікувана річна вартість предмета закупівлі перевищує зазначені вартісні межі замовник здійснює закупівлю за однією з процедур, визначених Законом. Якщо очікувана вартість предмета закупівлі є меншою ніж вартісні межі, встановлені ч.1 ст. 2 Закону замовник може провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель, або уклавши прямий договір (Детальніше з ним можна ознайомитись у випуску журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42). По-друге, щодо закупівель, які не відбулись. Ви можете включити ті закупівлі, що не відбулись, але потреба в них не відпала і вони передбачені кошторисом об’єднаної територіальної громади, їх можна включити до річного плану, додатку до річного плану об’єднаної територіальної громади.  Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників в липні-серпні проводяться в Києві (щотижня), а також в Одесі (17-18 серпня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.