>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

15.11.2017

Позиції органу оскарження - Антимонопольного комітету України.

https://youtu.be/He7Nc8WYxSU Практика оскарження, щодо вимог тендерної документації, а саме щодо встановлення досвіду роботи працівників учасника.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Державний Бюджет на 2018 рік прийнято у першому читанні

Документ передбачає суттєве збільшення фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

П'ятий всеукраїнський Forum Zakupki, Львів

9 листопада, готель Таурус

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...
28.07.2017 15:53   Ірина
Доброго дня! Дайте, будь ласка, роз’яснення стосовно такого питання. На сторінках 26-27 вашого журналу (випуск №7 (70) за липень 2017 року) опубліковано статтю «Таблиця з прикладами встановлення вимог статті 17 Закону Про публічні закупівлі в тендерній документації». За порядковими номерами 2, 6, 7 даної таблиці міститься пояснення, яким чином замовник може самостійно перевірити інформацію, яка міститься у відкритих реєстрах. Ви пишете, що «Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, а також ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЗБЕРІГАЄ ЇЇ». Із власного досвіду щодо перевірки інформації можемо сказати наступне: Електронний сервіс (http://corrupt.informjust.ua/), де можна отримати інформацію із Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, передбачає форму, де задавши необхідні параметри пошуку замовник може тільки здійснити пошук та переглянути інформацію, що є актуальною на момент запиту. При цьому не можна сформувати довідку, якимось чином скопіювати дану інформацію та роздрукувати для подальшого зберігання. Порадьте, будь ласка, яким чином замовник може зберегти дану інформацію? Електронний сервіс (http://kap.minjust.gov.ua/servicrs/registry/), де можна отримати інформацію із Єдиного державного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, надає можливість замовнику за вказаними параметрами сформувати довідку, яка містить QR-код та яку можна роздрукувати. Чи має дана довідка, не підтверджена підписом та печаткою, законну юридичну силу? Електронний сервіс (http://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), де можна отримати інформацію із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців передбачає пошук за повним або скороченим найменуванням, іменем, ідентифікаційним кодом тощо. Після того, як параметри пошуку задано, формується «Детальна інформація про юридичну особу», яка доступна для перегляду, її можна скопіювати та/або роздрукувати. Вона не містить QR-код. Чи має дана довідка, не підтверджена підписом та печаткою, без QR-коду, законну юридичну силу? Отже, основне запитання, яке в нас виникло, це в який спосіб замовник має зберігати інформацію, отриману через відкриті державні реєстри? Дякую.
Ответ: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу на наступне. Ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон, Закон про публічні закупівлі), передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ст. 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому ч. 3 ст. 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно з ч. 3 ст. 17 Закону, Уповноважений орган (Мінекономрозвитку України) щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу (детальніше див. статтю «Відкриті реєстри: практика застосування 2017 року» - випуск журналу № 7 (70) за липень 2017 року на стор. 22-28). На разіусі потрібні закупівельникові відкриті реєстри розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України, який знаходиться за посиланням у мережі Інтернет - minjust.gov.ua. Щодо достовірності відомостей, які містяться у відкритих реєстрах міститься у Законі Українивід 15.05.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Так, відповідно до ч. 1 ст. 10 та ч. 1 ст. 11 Закону Українивід 15.05.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою,відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених цим Законом, за їх надання стягується плата. Щодо QR-коду, то за допомогою його зчитування замовник зможе переглянути сформований відповідний документ. Щодо того, в який спосіб замовник має зберігати інформацію, отриману через відкриті державні реєстри. Зберігати інформацію, отриману з відкритих державних реєстрів можливо як у вигляді електронного файлу, так і у роздрукованому вигляді, головне у цьому питанні засвідчити факт перевірки замовником відповідної інформації у відкритих реєстрах, як того вимагає Закон про публічні закупівлі. Інформацію з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення можливо зберегти, наприклад, у вигляді документу word шляхом створення скрін-шоту за допомогою клавіші PrtSc. Також рекомендуємо інформацію щодо відсутності підстав за статтею 17 Закону зафіксувати у протоколі розгляду тендерної пропозиції учасника. З детальнішою інформацією щодо зберігання документів Ви можете ознайомитись у статті «Зберегти не можна викинути, або правила зберігання документів щодо закупівель» – випуск журналу № 9 (60) за вересень 2016 року, стор. 16-23 та у статті «Документи в публічних закупівлях складаємо, підписуємо, зберігаємо» – випуск журналу № 6 (69) за червень 2017 року, стор. 10-16. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників в липні-серпні проводяться в Києві (щотижня), а також в Одесі (17-18 серпня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.