Переговорна процедура застосовується замовником як виняток у випадках, визначених у ч. 2 ст. 35 ЗУ “Про публічні закупівлі” Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання2 — Вопросы-ответы2 — Людмила1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

22.01.2018

Все, що потрібно знати про тендер: хто? як? коли?

SMART-регіони: лайфхаки у ProZorro м. Чернівці

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.01.2018
Читати всю статтю ...

Поради_від_Радника

Відкриті єдині державні реєстри:

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.01.2018
Читати всю статтю ...

Лист МЕРТУ № 3304-06/1900-06 від 17.01.2018

Щодо учасників нерезидентів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.01.2018
Читати всю статтю ...

19.01.2018

Верховна Рада ухвалила Закон про приватизацію державного і комунальногомайна

Цей Закон, розроблений з урахуванням кращого міжнародного досвіду та норм англійського права

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.01.2018
Читати всю статтю ...

18.01.2018

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника»

Дискримінаційні вимоги тендерної документації - поради учасникам

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.01.2018
Читати всю статтю ...
27.07.2017 15:25   Людмила
Доброго дня! При закупівлі вугілля камяного було двічі відмінено торги у звязку з відсутністю учасників. Згідно з Законом ми маємо право провести переговорну процедуру. Виникло питання: якщо предмет закупівлі був "вугілля камяне марки АКО (25-100)(або еквівалент)", то чи можемо ми при переговорній процедурі визначити предметом закупівлі вугілля марки ДГ (що буде еквівалентом АКО та матиме ідентичні технічні параметри?) І друге питання. За час проведення торгів ціни значно зросли. Чи можливо тепер зменшити кількість предмету закупівлі (вугілля) при проведенні переговорної процедури? Дякую!
Ответ: Добрий день! Переговорна процедура застосовується замовником як виняток у випадках, визначених у ч. 2 ст. 35 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). Зокрема, згідно з п. 4 ч.2 ст. 35 Закону, переговорна процедура застосовується якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому передмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Звідси випливає, що при зміні предмету закупівлі замовник оголошує відкриті торги за новим предметом закупівлі, і якщо вони двічі не відбудуться та при дотриманні інших умов, визначених в п. 4 ч.2 ст. 35 Закону, можливо буде провести переговорну процедуру. В той же час, застереження щодо неможливості або заборона застосувати переговорну процедуру при зміни кількості предмету закупівлі, в результаті якої залишиться незмінною вартість закупівлі, в п. 4 ч.2 ст. 35 Закону відсутні. При цьому, звертаємо увагу, що згідно із ч. 3 ст. 11 Закону вибір процедури закупівлі здійснює тендерний комітет або уповноважена особа (особи) Детальніше з цим питанням можна ознайомитись в Журналі № 8 (59) за серпень 2016 року на стор. 47, в Журналі № 3 (66) за березень 2017 року на стор. 24-25 та 36-37, а також у Журналі № 6 (69) за червень 2017 року на стор. 30-38. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників в липні-серпні проводяться в Києві (щотижня), а також в Одесі (17-18 серпня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.