>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

15.11.2017

Позиції органу оскарження - Антимонопольного комітету України.

https://youtu.be/He7Nc8WYxSU Практика оскарження, щодо вимог тендерної документації, а саме щодо встановлення досвіду роботи працівників учасника.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Державний Бюджет на 2018 рік прийнято у першому читанні

Документ передбачає суттєве збільшення фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

П'ятий всеукраїнський Forum Zakupki, Львів

9 листопада, готель Таурус

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...
26.07.2017 10:12   Діна
Доброго дня, допоможіть розібратися в такому питанні: по класифікатору ДК 021:2015 код 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи, предмет закупівлі - Послуги зі знімання шару ґрунту. При укладанні договору це має бути договір підряду чи договір про надання послуг?
Ответ: Доброго дня! При розгляді даного питання слід виходити з того, що відповідно до ч.1 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Законом про публічні закупівлі не передбачено договорів підряду або договорів про надання послуг. Згідно п.5 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі за результатами процедури закупівлі укладається договір про закупівлю. Крім того слід звернути увагу на те, що Законом про публічні закупівлі вся продукція поділяється на товари, роботи та послуги. При цьому під послугами розуміється будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Під роботами розуміється проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Аналіз ч.2 ст. 837 Цивільного кодексу України дозволяє зробити висновок, що предмет договорів підряду є більш широким ніж предмет договорів закупівлі робіт так як договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові. Договір підряду в розумінні Цивільного кодексу України не є тотожним договору про закупівлю робіт згідно Закону про публічні закупівлі. Виходячи з Вашого запитання слід зазначити, що якщо послуги зі знімання грунту не є частиною проекту на будівництво об’єкту, то в данному випадку необхідно провести закупівлю послуг і укласти договір закупівлі послуг. Якщо знімання грунту є складовою проектної документації на закупівлю робіт і закупівля даних робіт проводитиметься в рамках процедури закупівлі робіт з будівництва об'єкта, то за результатами процедури укладається договір на закупівлю робіт. Відповідно до розділу ІІІ Порядку визначення предету закупівлі, затердженого наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454 предмет закупівлі робіт визначається замовником згідно з п. 22 частини першої ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі” за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої-п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Звертаємо Вашу увагу на те, що саме зараз діють неймовірні знижки на передплату Журналу «Радник в сфері державних закупівель» на ІІ півріччя: 1092 грн за 6 журналів замість 1272 грн. Передплатний індекс журналу: 89613. Більше детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном: (044) 451-85-71.