>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

20.11.2017

Поради_від_Радника

Чи може останній день кінцевого строку подання пропозицій припадати на вихідний?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд визначив пріоритетним казначейське обслуговування через систему "Клієнт казначейства - Казначейство"

На Урядовому порталі оприлюднено постанову Кабінету Міністрів Українивід 15.11.2017 № 816-р 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.11.2017
Читати всю статтю ...

МЕРТУ оприлюднило лист з рекомендаціями для складання тендерної документації

В п’ятницю на офіційному веб-порталі Мінекономрозвитку України було оприлюднено лист від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.11.2017
Читати всю статтю ...

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...
19.07.2017 16:38   Олена
Ми державне комерційне підприємство, купуємо все за власні кошти. На цей рік у нас було заплановано закупівлю ремонту 1 буксиру "Р-1" з очікуваною вартістю 6млн грн. Пройшов тендер договір уклали на 4 700 тис грн. Раптово з іншим нашим буксиром "Р-2" трапилась поломка, у цьому ж році. Орієнтовно вартість ремонту складатиме 500 тис. грн. Чи можна такий ремонт буксиру "Р-2" закуповувати без процедури, адже його вартість не становить 5млн, якщо розцінювати його як окрему закупівлю, чи потрібно все рахувати по коду, з урахуванням проведеної процедури по буксиру "Р-1 на суму 4 700 тис. грн.(4 700 тис + 500 тис = 5 200 тис грн).
Ответ: Добрий день! В своєму запитанні Ви не уточнили чи відноситесь до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. При цьому, зазначаємо. Виходячи з положень п. 17 та п. 22 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), ремонт буксиру - це послуги. Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, який затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 предмет закупівлі послуг замовник визначає згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону, Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; а також до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. При цьому, ремонт буксиру "Р-2" у розумінні роз'яснення МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 вважатиметься новим предметом закупівлі. Так, зокрема, у цьому роз'ясненні МЕРТУ зазначено, що перерозподіл коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель (3) вважатиметься новим предметом договору (Детальніше з цими питаннями можна ознайомитись у випуску журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42). Але здійснення закупівлі можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону. Таким чином, враховуючи, що очікувана вартість закупівлі послуг з ремонту буксиру "Р-2" становить 500 тис. грн замовник повинен здійснювати закупівлю такої послуги, після внесення відповідних змін до річного плану закупівель, через процедуру відкритих торгів, а замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, після внесення змін до додатку до річного плану закупівель, або із застосуванням електронної системи закупівель, або уклавши прямий договір. Звертаємо Вашу увагу, що в Законі це питання не врегульовано, а роз`ясненя МЕРТУ носять рекомендаційний характер. Радник в сфері закупівель звертає Вашу увагу на те, що саме зараз діють неймовірні знижки на передплату нашого журналу на ІІ півріччя: 1092 грн за 6 журналів замість 1272 грн. Передплатний індекс журналу: 89613. Більше детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном: (044) 451-85-71.