Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, який затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання2 — Вопросы-ответы2 — Енга Сергіївна1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

22.02.2018

Уряд скасував необхідність розробки та погодження історико-містобудівного обґрунтування

 Вся проектна документація на нове будівництво і історично населених місцях буде розроблятися виключно відповідно до історик-архітектурних опорних планів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.02.2018
Читати всю статтю ...

21.02.2018

ProZorro плани на майбутнє

24 години на виправлення помилок

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.02.2018
Читати всю статтю ...

20.02.2018

Визнання недійсним рішення Замовника

про відхилення тендерної пропозиції Учасника та визнання недійсним рішення Замовника про відміну торгів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.02.2018
Читати всю статтю ...

Набув чинності Закон про корпоративні договори

Як зазначили автори Закону, його розробка була направлена на підвищення рівня корпоративного управління в акціонерних товариствах та товариствах з обмеженою відповідальністю

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.02.2018
Читати всю статтю ...
10.07.2017 11:53   Енга Сергіївна
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, відповідь, як правильно обрати процедуру закупівель у наступній ситуації: Згідно робочого проекту, вартість будівельних робіт складає більше трьох мільйонів грн. Водночас, роботи за проектом, розподілені на 4 черги. На даний час, у цьому році планується виконати роботи лише за першою чергою.Вартість першої черги робіт складає триста тисяч грн. Можливо, будуть кошти і на другу чергу. Ми обрали процедуру закупівель "відкриті торги" на закупівлю робіт за першою чергою, керуючись тим, що вартість всього проекту перевищує вартісний поріг, визначений у ч.1 аб.2 ст 2 Закону. Чи правильні наші дії? Дякую.
Ответ: Добрий день! По-перше, провівши процедуру відкритих торгів на першу чергу будівництва, Ви не порушили вимоги Закону України “Про публічні закупівлі”. Але йдучи таким шляхом, Ви будете змушені проводити відкриті процедури на кожну чергу. Тобто кожну чергу у Вас може виконувати інший генпідрядник, що може викликати проблеми із сумісністю робіт, які виконуються в рамках різних черг будівництва, а також між різними генпідрядниками (якщо роботи будуть вестись одночасно по кількох чергах). Для уникнення таких проблем можна використовувати інший алгоритм дій. Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, який затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Згідно роз’яснення МЕРТУ від 25.11.2016 № 3302-01/38216-06 при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва, тобто на загальну вартість робіт відповідно до затвердженого кошторису.Детальніше у випуску журналу № 1 (64) за січень 2017 року на стор. 35-37. Якщо проектом передбачено тривалість робіт на строк, що перевищує 1 рік, можна діяти наступним чином. В оголошенні про закупівлі і тендерній документації замовник вказуєтакий строк виконання робіт, який відповідає терміну виконання всього об’єкта будівництва, вказаного в проекті будівництва. За результатами процедури закупівлі, відповідні строки також зазначаються в договорі про закупівлю (договорі підряду). Відповідно до Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов’язань та проведення платежів, затверджених наказом Державної казначейської служби України від 29.04.2013 року № 68(із змінами і доповненнями) об'єкт будівництва, строк виконання робіт по якому перевищує 1 рік, вважається перехідним. За результатами процедури закупівлі, укладається договір підряду на весь термін виконання робіт. В договорі підряду зазначається, що розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах та за наявності відповідного бюджетного фінансування. Радник в сфері закупівель звертає Вашу увагу на те, що саме зараз діють неймовірні знижки на передплату нашого журналу на ІІ півріччя: 1092 грн за 6 журналів замість 1272 грн. Передплатний індекс журналу: 89613. Більше детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном: (044) 451-85-71.