Замовнику не потрібно вносити зміни до річного плану після завершення відкритих торгів і підписання договору по найбільш економічно вигідній пропозиції Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання2 — Вопросы-ответы2 — Марина1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

22.01.2018

Все, що потрібно знати про тендер: хто? як? коли?

SMART-регіони: лайфхаки у ProZorro м. Чернівці

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.01.2018
Читати всю статтю ...

Поради_від_Радника

Відкриті єдині державні реєстри:

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.01.2018
Читати всю статтю ...

Лист МЕРТУ № 3304-06/1900-06 від 17.01.2018

Щодо учасників нерезидентів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.01.2018
Читати всю статтю ...

19.01.2018

Верховна Рада ухвалила Закон про приватизацію державного і комунальногомайна

Цей Закон, розроблений з урахуванням кращого міжнародного досвіду та норм англійського права

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.01.2018
Читати всю статтю ...

18.01.2018

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника»

Дискримінаційні вимоги тендерної документації - поради учасникам

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.01.2018
Читати всю статтю ...
05.07.2017 15:35   Марина
Доброго дня, підскажіть будь ласка, чи потрібно корегувати плани закупівель після завершення відкритих торгів і підписання договорів по найбільш економічно вигідні пропозиції, що є нижчою за стартову ціну, яка була відображена в плані, якщо так, то як правильно це робити?
Ответ: Добрий день! Замовнику не потрібно вносити зміни до річного плану після завершення відкритих торгів і підписання договору по найбільш економічно вигідній пропозиції, що є нижчою за ціну, яка була відображена в плані. Оскільки у п. 6 форми річного плану, затвердженого наказом МЕРТУ від 22.03.2016 № 490 зазначається очікувана вартість предмета закупівлі. Якщо за результатами проведеної процедури закупівель утворилась економія, замовник може перерозподілити їх у порядку, наведеному у роз'ясненні МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016. В ньому, зокрема, зазначено, що перерозподіл коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель (3), можливий після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у цьому випадку вважатиметься новим предметом договору. Детальніше з цими питаннями можна ознайомитись у випуску журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42 та у випуску журналу № 4 (67) за квітень 2017 на стор. 34-37. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.