>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

26.04.2018

#Поради_від_Радника

 Чи усі учасники закупівель звертають особливу увагу на проект договору, який є невід’ємною частиноютендерної документації?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

За перший квартал 2018 року вінницькі аудитори забезпечили відшкодування втрат на 11 млн грн

До адміністративної відповідальності у звітному періоді притягнуто 35 посадових осіб.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

Держенергоефективності сформувало базу понад 2 тис. будівель державних установ для ЕСКО-інвесторів

Оновлену Інформаційну базу потенційних об’єктів енергосервісу опубліковано на веб-сайті 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

24.04.2018

Офіційне роз’яснення: Як і коли закуповувати ліки, що не увійшли до Нацпереліку

Докладно про нормативне регулювання раціонального планування бюджету медзакладу на ліки для пацієнтів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника

В який термін замовнику потрібно виконати рішення органу оскарження

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...
05.07.2017 15:35   Марина
Доброго дня, підскажіть будь ласка, чи потрібно корегувати плани закупівель після завершення відкритих торгів і підписання договорів по найбільш економічно вигідні пропозиції, що є нижчою за стартову ціну, яка була відображена в плані, якщо так, то як правильно це робити?
Ответ: Добрий день! Замовнику не потрібно вносити зміни до річного плану після завершення відкритих торгів і підписання договору по найбільш економічно вигідній пропозиції, що є нижчою за ціну, яка була відображена в плані. Оскільки у п. 6 форми річного плану, затвердженого наказом МЕРТУ від 22.03.2016 № 490 зазначається очікувана вартість предмета закупівлі. Якщо за результатами проведеної процедури закупівель утворилась економія, замовник може перерозподілити їх у порядку, наведеному у роз'ясненні МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016. В ньому, зокрема, зазначено, що перерозподіл коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель (3), можливий після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у цьому випадку вважатиметься новим предметом договору. Детальніше з цими питаннями можна ознайомитись у випуску журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42 та у випуску журналу № 4 (67) за квітень 2017 на стор. 34-37. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.