>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

15.11.2017

Позиції органу оскарження - Антимонопольного комітету України.

https://youtu.be/He7Nc8WYxSU Практика оскарження, щодо вимог тендерної документації, а саме щодо встановлення досвіду роботи працівників учасника.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Державний Бюджет на 2018 рік прийнято у першому читанні

Документ передбачає суттєве збільшення фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

П'ятий всеукраїнський Forum Zakupki, Львів

9 листопада, готель Таурус

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...
30.06.2017 15:02   Юлія
Доброго дня! Допоможіть в такому питанні, як правильно зберігати документацію стосовно допорогових закупівель. Не зрозуміло чи необхідно з сайту https://prozorro.gov.ua обираючі свою закупівлю для зберігання документів роздруковувати файли, які знаходяться в форматі pdf., а саме реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір. На данний момент в нас зберігається роздруковані файли оголошення з додатками та рішення про обрання переможця. Дякуємо за відповідь!
Ответ: Добрий день! Відповідно до п. 15 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок) передбачено, що всі документи, відомості, інформація, повязані з організацією та проведенням Закупівель за Порядком зберігаються Адміністратором системи з урахуванням певних вимог, зокрема, інформація, що міститься в документах, повинна бути доступною для її подальшого використання. Строк зберігання документів, відомостей, інформації на електронних носіях повинен бути не меншим за строк, встановлений законодавством для відповідних документів на папері. Вимога щодо необхідності роздруковувати документи по допорогових закупівлях, які створюються системою та зберігаються в ній в електронному вигляді, відсутня. В свою чергу, можемо порадити все ж таки додатково зберігати вказані Вами у запитанні електронні документи принаймні на жорсткому диску комп'ютера. Питання строків зберігання документів, пов'язаних з надпороговими і допороговими закупівлями детально розглядалось на стор. 18-25 журналу № 6 (69) за червень 2017 року. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.