>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

15.08.2018cal

15.08.2018

Мінекономрозвитку оприлюднило лист рекомендаційного характеру


 від 07.08.2018 № 3304-04/33947-06 щодо відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі  

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

14.08.2018

#Поради_від_Радника


Заборона здійснення державних закупівель як санкція.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

Отримання позивачем індивідуальної податкової консультації


зміст якої відповідає нормам чинного законодавства

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.08.2018cal

13.08.2018

Підсумки навчання 9-10 серпня м. Одеса


 "Прозорі закупівлі: від рішень Антимонопольного до судової практики та моніторингу”

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
30.06.2017 10:10   Марина
Доброго дня! Допоможіть правильно закінчити процедуру відкритих торгів яка була розділена на 2 лоти: по 1 лоту торги не відбулись (відсутні пропозиції) а по другому було визначено переможця як правильно це оформити протоколами? Сума відміненого лоту складає 90 тис, чи можна оголошувати нві відкриті торги на цей лот?
Ответ: Добрий день! Відповідно до п. 37 ч.1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону якщо замовник проводить процедуру багатолотової закупівлі, дозвлоляючи учасникам подавати тендерні пропозиції стосовно окремих лотів, тендерна документація має містити опис частин предмета закупівлі (лота). При цьому, кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Відповідно, при багатолотовій закупівлі замовник визначає переможця окремо за кожним лотом. Якщо тендерна пропозиція учасника по конкретному лоту відповідає умовам тендерної документації щодо цього лоту, замовник визначає учасника переможцем, оформивши своє рішення протоколом. Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Відповідно до ст. 31 Закону замовник може відмінити торги або визнати їх такими, що не відбулись частково (за лотом). Відповідне рішення замовника оформлюється окремим протоколом, в якому необхідно вказати підстави для відміни торгів або визнання їх такими що не відбулись виходячи з переліку таких підстав згідно ст. 31 Закону. Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено в тендерній документації. Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель. У випадку, коли потреба у закупівлі за таким лотом не зникла Замовник проводить окрему закупівлю за таким лотом. Виходячи з вартісних меж визначених в ст. 2 Закону, замовник вносить відповідну закупівлю до річного плану чи додатку до річного плану та обирає процедуру за якою відбуватимуться торги: допорогова закупівля або відкриті торги. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.