>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

15.11.2017

Позиції органу оскарження - Антимонопольного комітету України.

https://youtu.be/He7Nc8WYxSU Практика оскарження, щодо вимог тендерної документації, а саме щодо встановлення досвіду роботи працівників учасника.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Державний Бюджет на 2018 рік прийнято у першому читанні

Документ передбачає суттєве збільшення фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

П'ятий всеукраїнський Forum Zakupki, Львів

9 листопада, готель Таурус

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...
29.06.2017 23:52   Лариса
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, як вчинити в наступній ситуації: в бюджетній установі заплановано капітальний ремонт на суму 10 млн.грн. на що складено проект. Але кошти будуть надходити з різних джеоел фінансування окремими сумами в різні періоди часу. На даний час надійшло коштів в сумі 4 млн.грн. Остання сума коштів може надійти й в грудні місяці. Чи можна проводити відкриті торги на суми коштів, які вже надійшли, наприклад на даний час на 4 млн.грн. на проведення одного з виду робіт по проекту, потім на 2 млн.грн., які надійдуть через місяць на іншу частину робіт проекту і т.д. Чи оголосити торги на всю суму в 10 млн.грн., а в договорі передбачити його часткову реєстрацію лише на фактично отримані кошти, а по мірі їх надходження проводити дореєстрацію договору. Бо чекання надходження всієї суми можевзагалі призвести до неможливості проведення відкритих торгів, так як забракне часу в разі надходження останнього траншу коштів в грудні місяці. Дякую.
Ответ: Добрий день! Згідно з Розділом III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі — ДСТУ Б .Д . 1 .1-1:2013), а також галузевих будівельних норм ГбН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. При цьому, згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163, об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.Визначаючи очікувану вартість предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва, затвердженого в установленому порядку.Таким чином, закупівля робіт з капітального ремонту за окремим об'єктом, на який складено окремих об'єктний кошторис (кошторисний розрахунок) здійснюється за однією процедурою вибір якої здійснюється із урахуванням вартісних меж, встановлених частиною першою статті 2 Закону. Детальніше з роз'ясненням МЕРТУ щодо цього питання можна ознайомитись на стор. 35-38 журналу № 1 (64) за січень 2017 року. У випадку, коли можливі затримки з фінансуванням робіт, замовник в проекті договору про закупівлю, який буде включатись до складу тендерної документації та у договорі про закупівлю має передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування. Зокрема, про необхідність включення до договору про закупівлю такого порядку виникнення договірних зобов’язань зазначено у листі МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016. Детальніше з цим питанням Ви можете ознайомитись на стор. 38-42 журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року та стор. 34-37 журналу № 4 (67) за квітень 2017 року. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.