>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

26.04.2018

#Поради_від_Радника

 Чи усі учасники закупівель звертають особливу увагу на проект договору, який є невід’ємною частиноютендерної документації?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

За перший квартал 2018 року вінницькі аудитори забезпечили відшкодування втрат на 11 млн грн

До адміністративної відповідальності у звітному періоді притягнуто 35 посадових осіб.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

Держенергоефективності сформувало базу понад 2 тис. будівель державних установ для ЕСКО-інвесторів

Оновлену Інформаційну базу потенційних об’єктів енергосервісу опубліковано на веб-сайті 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

24.04.2018

Офіційне роз’яснення: Як і коли закуповувати ліки, що не увійшли до Нацпереліку

Докладно про нормативне регулювання раціонального планування бюджету медзакладу на ліки для пацієнтів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника

В який термін замовнику потрібно виконати рішення органу оскарження

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...
23.06.2017 15:41   Наталія
Добрий день! Постановою КМУ від 25.01.2017 р. № 43 скасовано процедуру декларування оптово-відпускних цін на медичні вироби. У постанову КМУ від 17.10.2008 р. № 955 вноситься зміна, згідно з якою під час закупівлі медичних виробів за бюджетні кошти граничні постачальницько-збутові надбавки (10 %) нараховуються до їх оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів. Підкажіть, будь-ласка, яким законодавчо-нормативним документом регулюються оптово-відпускні ціни на медичні вироби? Як запланувати закупівлю медичних виробів (лабораторних реактивів) без задекларованої оптово-відпускної ціни?
Ответ: Добрий день! На сьогоднішній день, питання ціноутворення на вироби медичного призначення (медичні вироби) регулюються Законом України від 21.06.2012 № 5007-VI “Про ціни та ціноутворення” (далі - Закон), Порядком формування цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, щодо яких запроваджено державне регулювання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2009 № 333 “Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення” (далі - Порядок), постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 № 955 “Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби” (далі - Постанова № 955), Наказом МОЗ України від 18.08.2014 № 574 “Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення”. Так, в Постанові № 955 визначено, що на вироби медичного призначення, оптово-відпускні ціни на які внесено до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, які придбаваються повністю або частково за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, передбачено граничні постачальницько-збутові надбавки на рівні не вище ніж 10%, що нараховуються до задекларованої зміни оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів, а граничні торговельні (роздрібні) надбавки — не вище ніж 10%, що нараховуються до закупівельної ціни з урахуванням податків. Фактичний розмір оптово-відпуск¬ної ціни на всі типи, види, марки виробів медичного призначення не має перевищувати розміру внесеної до зазначеного реєстру оптово-відпускної ціни у гривні. На медичні вироби, що закуповуються за бюджетні кошти, граничні постачальницько-збутові надбавки в розмірі 10% нараховуватимуться до оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів, а граничні торговельні (роздрібні) надбавки в розмірі 10% — до закупівельної ціни з урахуванням податків (тобто, до оптово-відпускної ціни, а не до задекларованої оптово-відпускної ціни). Визначення вказаних вище термінів слід трактувати у розумінні Закону та Порядку. Механізм формування цін на вироби медичного призначення, щодо яких запроваджено державне регулювання, для реалізації суб'єктом господарювання на внутрішньому ринку з урахуванням граничних постачальницько-збутових і торговельних (роздрібних) надбавок визначено у Порядку. Враховуючи вищезазначене, можна визначити очікувану вартість закупівлі медичних виробів та з урахуванням вартісних меж, визначених в ч.1 ст.2 ЗУ “Про публічні закупівлі” включити до річного плану або додатку дло річного плану. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.